کد خبر : 5442
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398 - 15:03
-

شهرداری اهواز واژه مقدس «شهید» را به تابلوهای خیابان های اهواز برگرداند + تصاویر

شهرداری اهواز واژه مقدس «شهید» را به تابلوهای خیابان های اهواز برگرداند + تصاویر

با دستور سرپرست شهرداری منطقه یک اهواز واژه مقدس «شهید» به تابلوهای معابری که بعضا نام مقدس شهید در آنها درج نشده بود در سطح منطقه توسط نیروهای خدوم در حال شناسایی و نصب هستند.

 

شبکه خبری خوزستان: واژه مقدس «شهید» به تابلو های اسامی خیابان در سطح منطقه یک شهرداری اهواز افزوده شد

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان  با دستور سرپرست شهرداری منطقه یک اهواز واژه مقدس «شهید» به تابلوهای معابری که بعضا نام مقدس شهید در آنها درج نشده بود در سطح منطقه توسط نیروهای خدوم در حال شناسایی و نصب هستند و طی روزهای گذشته چندین مورد نصب شده است.

 

یاسین کاوه پور سرپرست منطقه افزود : در روزهای گذشته حواشی در خصوص حذف نام مقدس شهدا از معابر در فضای مجازی منتشر شده درحالیکه در دوره جدید،نه تابلویی حذف و نه تابلوی جدیدی نصب شده است و این تابلوها در دوره های قبل و توسط دیگر متولیان امر نصب شده بود. علاوه بر آن،به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا،تابلوی تصاویر شهدای گرانقدر در خیابان دکتر شریعتی به تعداد ۷۲ شهید درحال بهسازی و نوسازی هستند.

 

وی گفت : موجب افتخار و مباهات است که معابر شهر به‌ نام شهدا مزین شده است. شهدایی که جان خود را در راه حفظ ارزش های مقدس میهن عزیزمان دادند و بعضا در این محلات زندگی می‌کردند،عطر و یادشان همچنان وجود دارد و خانواده‌هایشان همچنان در این محلات زندگی می‌کنند و این نام گذاری علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا ، موجب یادآوری و نشان دادن راه شهدا است تا از مسیر اصلی خارج نشویم و راه شهدای عزیز را ادامه دهیم.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.