کد خبر : 5436
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398 - 1:22
-

آمادگی ریس ستاد تبلیغات اسلامی بر افزایش تعاملات فرهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان

آمادگی ریس ستاد تبلیغات اسلامی بر افزایش تعاملات فرهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان

صبح روز (سه شنبه ) ۲مهر سال جاری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان با ریس ستاد تبلیغات اسلامی سوسنگرددیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، در این نشست که در محل دفتر ستاد تبلیغات اسلامی برگزار شد، حجت السلام والمسلمین حیدری ، از آمادگی

صبح روز (سه شنبه ) ۲مهر سال جاری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان با ریس ستاد تبلیغات اسلامی سوسنگرددیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، در این نشست که در محل دفتر ستاد تبلیغات اسلامی برگزار شد، حجت السلام والمسلمین حیدری ، از آمادگی ستاد تبلیغات به منظور افزایش تعاملات فرهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت های بالقوه فرهنگی در سوسنگرد اینگونه تعاملات می تواند کمک شایانی به پیشرفت فعالیت های فرهنگی این شهر نماید.

عبدالحسین جلالی برگزاری نشستهای نهج البلاغه ،برگزاری مسابقات فرهنگی، و مسابقات مداحی ،نشست های بصیرتی، در آینده نه چندان دور را از برنامه های پیش روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود اعتبارات فرهنگی و هنری میتوان در کنار هم کارهای مثمر ثمر ی انجام داد.

جلالی اصل خاطرنشان کرد به منظور اشاعه فرهنگ نهج البلاغه حمایت تام و کامل 《 ستاد تبلیغات اسلامی و قرارگاه فرهنگی 》 را خواستار شد .

در ادامه این نشست حجت السلام حیدری ریاست ستاد تبلیغات اسلامی به اهمیت این ستاد در ایجاد تحولات فرهنگی اشاره کرد و افزود: ارتباط و تعامل میان ستاد تبلیغات اسلامی و ارشاد بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

حیدری رئیس تبلیغات اسلامی دشت آزادگان نیز در این نشست از زحمات و تلاش های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سوسنگرد در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.