کد خبر : 5294
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 13:06
-

آمریکا سردرگم از شکست‌ها در برابر انقلاب اسلامی است

آمریکا سردرگم از شکست‌ها در برابر انقلاب اسلامی است

آمریکا سردرگم از شکست‌ها در برابر انقلاب اسلامی است فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیان این‌که آمریکای جنایتکار سردرگم از شکست ها است، گفت: نظام اسلامی با عزت مسیر خود را ادامه خواهد داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در رژه ۳۱ شهریورماه نیروهای مسلح

آمریکا سردرگم از شکست‌ها در برابر انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیان این‌که آمریکای جنایتکار سردرگم از شکست ها است، گفت: نظام اسلامی با عزت مسیر خود را ادامه خواهد داد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در رژه ۳۱ شهریورماه نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز سالروز آغاز هفته دفاع مقدس و تجاوز صدام تا دندان مسلح را به همه نیروهای مسلح و خانواده‌های شهدا تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: سال گذشته حادثه ناگواری را داشتیم و جمعی از هم‌رزمان، سربازان و مدعوین رژه نیروهای مسلح به دست پلیدترین گروه‌های منفور و داعشی تکفیری به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: ترور یک‌ امر‌ مذموم است و در جمهوری اسلامی ایران و دنیا اتفاق اقتاده است. بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم شده و با این اتفاق هیچ تغییری ایجاد‌ نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: ترور مایه اقتدار و سربلندی خواهد شد و خون شهدا جزء مایه تقویت، اقتدار، عزت و سرافکندگی دشمنان چیزی به همراه نخواهد نداشت، امروز در این رژه شاهد حضور داوطلبانه جانبازان رژه سال گذشته هستیم.

سردار سرتیپ شاهوارپور بیان کرد: نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج‌ محکم و استوار برای بدست آوردن دستاوردهای انقلاب اسلامی که جانانه برای اقتدار نظام اسلامی تقدیم کرده‌ایم، ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان اظهار داشت: امروزه متحدین مقتدری در کشورهای دور و نزدیک در عراق، سوریه و یمن داریم و هرکجا که رهبری بفرمایند به صورت مقتدر حاضر می‌شوند.

وی با بیان این‌که آمریکای جنایتکار سردرگم از شکست ها است، اظهار داشت: نظام اسلامی با عزت مسیر خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.