کد خبر : 5269
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 12:51
-

خدمات‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) به سیل‌زدگان خوزستان + تصویر

خدمات‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) به سیل‌زدگان خوزستان + تصویر

خدمات‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) به سیل‌زدگان خوزستان + تصویر قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی و رصد پیشرفت به خدمات‌رسانی به روستای سیل‌زده فنیخی از توابع دشت‌آزادگان پرداخت. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، بخش‌های مختلف دانشگاه امام صادق(ع) در قالب یک قرارگاه جهادی در

خدمات‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) به سیل‌زدگان خوزستان + تصویر
قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی و رصد پیشرفت به خدمات‌رسانی به روستای سیل‌زده فنیخی از توابع دشت‌آزادگان پرداخت.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، بخش‌های مختلف دانشگاه امام صادق(ع) در قالب یک قرارگاه جهادی در مناطق سیل‌زده به‌ویژه خوزستان حضور پیدا کردند و در چهار عرصه عمرانی، فرهنگی، پزشکی و رصد پیشرفت روستایی به فعالیت پرداختند.

بنابه گفته سعید تفویضی مسئول قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع)فعالیت این قرارگاه در خوزستان از تاریخ چهارشنبه ۲۰ شهریورماه از محل قرارگاه روح‌الله دانشگاه امام صادق(ع) به قصد روستای فنیخی از توابع شهرستان دشت آزادگان خوزستان آغاز شد.

وی درباره تعداد جهادگران قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) بیان کرد: در زمینه عمرانی ۲۵ نفر، فرهنگی ۱۰ نفر و پزشکی نیز ۵ نفر شامل برادر و خانم به خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان پرداختند.

به گزارش تسنیم قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) متشکل از بسیج دانشجویی، دفتر اعزام مبلغ، گروه جهادی صادقین، خیریه میثاق در فروردین ماه ۹۸ و پس از باران‌های سیل‌آسا در کشور جهت کمک‌رسانی و پیگیری مطالبات سیل‌زدگان تاسیس شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.