کد خبر : 5190
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 1:25
-

پیام تبریک فرماندار شهرستان شادگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک فرماندار شهرستان شادگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سعید حاجیان فرماندار شهرستان شادگان در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی ، رشادت ، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است. در هشت سال دفاع مقدس ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران

سعید حاجیان فرماندار شهرستان شادگان در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی ، رشادت ، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است. در هشت سال دفاع مقدس ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران با اهدای جان و سلامتی خودشان ، امنیت ، آزادی ، سلامتی و پیشرفت ایران اسلامی و اقتدار در عرصه بین المللی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور رشادت و ایثارگری زنان و مردانی است که تا پای جان ایستادند تا آرمان های انقلاب اسلامی زنده بماند و حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی به دست دشمنان نیفتد.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده معظم شهدا،آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثار گران رشید و عموم مردم ولایتمدار شهرستان شادگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت می نمایم.

سعید حاجیان
فرماندار شهرستان شادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.