کد خبر : 5156
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 21:26
-

  جلسه بررسی مشکلات و هم اندیشی با ورزشکاران شهربستان با حضور بخشداربستان برگزارگردید

   جلسه بررسی مشکلات و هم اندیشی با ورزشکاران شهربستان با حضور بخشداربستان برگزارگردید

  به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی بخشداری بستان: عصر امروز شنبه ۳۰شهریور جلسه بررسی مشکلات ورزشکاران بستان با حضور مهندس احمد هاشمی زاده بخشدار بستان احمد چلداوی کفیل اداره ورزش و جوانان، اعضای هیئت فوتبال و تعدادی از ورزشکاران و مربیان در محل سالن جلسات بخشداری بستان برگزار گردید. مهندس

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی بخشداری بستان: عصر امروز شنبه ۳۰شهریور جلسه بررسی مشکلات ورزشکاران بستان با حضور مهندس احمد هاشمی زاده بخشدار بستان احمد چلداوی کفیل اداره ورزش و جوانان، اعضای هیئت فوتبال و تعدادی از ورزشکاران و مربیان در محل سالن جلسات بخشداری بستان برگزار گردید.
مهندس احمد هاشمی زاده گفت: ورزش دارای جایگاهی مهم در بین اقشار مختلف مردم است و باعث تندرستی و سلامت جسم و روح می گردد.
بخشدار بستان ضمن اشاره به اوقات فراغت جوانان گفت: ورزش یکی از بهترین برنامه هایی است که می تواند باعث پر کردن اوقات فراغت جوانان گردد و روحیه نشاط و شادابی را در جامعه به وجود آورد.
در ادامه جمعی از ورزشکاران و حامیان تیم های ورزشی اهم مشکلات و مسائل رشته فوتبال شهر بستان را  از جمله روشنایی چمن طبیعی، استاندارد سازی سالن ورزشی و میدان فوتبال، هزینه تمرین و مسابقات ورزشی و … بیان نمودند و خواستار مرتفع شدن آن شدند.
چلداوی کفیل اداره ورزش و جوانان نیز، گفت: امروزه ورزش در بین جوامع از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و مطمئنأ یکی از بهترین راه مبارزه با بیماری های جسمی و روحی و مبارزه با آسیب های اجتماعی در جامعه، اهمیت دادن به ورزش است. وی در خصوص مشکلات ورزشکاران در این جلسه از بخشدار بستان تقاضای پیگیری ویژه را خواستار شدند .
کفیل اداره ورزش و جوانان ضمن تأیید خواسته جوانان و ورزشکاران شهر بستان گفت: از مسولان زیربط خواستار پیگیری و رفع نواقص سالن ها و اماکن و پروژ ه های نیمه تمام شهر بستان تکمیل و تجهیز میدانهای فوتبال را داریم

در پایان هئیت فوتبال و ورزشکاران ضمن تشکر از توجه بخشداری بستان به مقوله ورزش و بیان مشکلات و چالش های پیش روی ورزش شهربستان (پروژهای نیمه تمام ورزشی، فرسوده شدن سالن و میدان، مشکلات نگهداری چمن طبیعی و نور آن، ضرورت ایجاد فضای مناسب جهت انجام مسابقات ورزشی و…) و از طرفی با توجه به آمار بالای ورزشکاران، مسابقات و تیم های ورزشی شهر بستان خواستار حمایت بیش از پیش مسئولین و خیرین شهر بستان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.