کد خبر : 5103
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1398 - 15:20
-

شهردار شادگان خبر داد: آمادگی شهرداری شادگان برای فصل بازگشایی مدارس

شهردار شادگان خبر داد: آمادگی شهرداری شادگان برای فصل بازگشایی مدارس

حسن مزبانی در گفت و گو با خبرنگارما درشادگان با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح استقبال از مهر در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان به‌ ویژه دانش‌آموزان، توسط شهرداری شادگان در حال اجرا است. او با بیان اینکه مدیریت شهری در قالب چند اکیپ در سطح شهر مشغول فعالیت هستند، افزود: طرح استقبال از

حسن مزبانی در گفت و گو با خبرنگارما درشادگان با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح استقبال از مهر در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان به‌ ویژه دانش‌آموزان، توسط شهرداری شادگان در حال اجرا است.

او با بیان اینکه مدیریت شهری در قالب چند اکیپ در سطح شهر مشغول فعالیت هستند، افزود: طرح استقبال از مهر در آستانه سال تحصیلی جدید با همکاری واحدهای خدمات شهری، عمران، تاکسیرانی و تاسیسات اجرا می شود و کلیه واحدهای زیر مجموعه این منطقه در اجرای آن مشارکت دارند.
شهردار شادگان درپایان گفت : از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده برای اجرای هر چه بهتر این طرح، برداشت نخاله های ساختمانی، تسریع در رفع چاله و گودال ها با آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت، شستشوی مدارس، هرس کاری به خصوص در مسیر مدارس و تردد دانش آموزان، ترمیم نوارهای حفاری، پاکسازی علف‌های هرز پیاده‌روهای اطراف مدارس و همچنین ترمیم و مرمت معابر و خط کشی در محدوده مقابل و اطراف مدارس است.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.