کد خبر : 5097
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 20:44
-

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال پوشاک و البسه قاچاق در اندیمشک

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال پوشاک و البسه قاچاق در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو سواری و کشف ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پوشاک و البسه قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد. سردارحیدر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مادراستان اظهارکرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی ، ماموران پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی “پل زال” در محور

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو سواری و کشف ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پوشاک و البسه قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.
سردارحیدر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مادراستان اظهارکرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی ، ماموران پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی “پل زال” در محور اندیمشک_ خرم آباد با اقدامات اطلاعاتی از تردد ۴ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی طی ۴ عملیات پی در پی شناسایی و متوقف کنند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع پوشاک و البسه قاچاق از جمله ۲۰ طاقه پارچه، تعداد ۱۴۰ دست بلوزدخترانه،کاپشن و پالتو مردانه،۱۶۰ جفت کفش مردانه و زنانه، ۲۲۰ دست پیراهن و شلوار، ۵۵۰ دست تک پوش آستین بلند زمستانه و ۵۰۰ دست زیرپیراهن فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.
سردار عباس زاده ادامه داد : کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را بالغ بر ۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان درپایان خاطر نشان کرد : در این رابطه ۴ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.