کد خبر : 5008
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 8:10
-

اربعین حسینی آزمونی برای دستگاه‌های خوزستان است

اربعین حسینی آزمونی برای دستگاه‌های خوزستان است

اربعین حسینی آزمونی برای دستگاه‌های خوزستان است استاندار خوزستان با اشاره به این‌که اربعین حسینی آزمون و امتحان برای دستگاه‌های استان خوزستان است، گفت: مسئولان کمیته‌ها بدون تعارف و لحاظ کردن مسائل حاشیه‌ای، به برنامه‌‌ریزی‌های خود بپردازند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه ستاد اربعین استان

اربعین حسینی آزمونی برای دستگاه‌های خوزستان است
استاندار خوزستان با اشاره به این‌که اربعین حسینی آزمون و امتحان برای دستگاه‌های استان خوزستان است، گفت: مسئولان کمیته‌ها بدون تعارف و لحاظ کردن مسائل حاشیه‌ای، به برنامه‌‌ریزی‌های خود بپردازند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه ستاد اربعین استان خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: کمیته زیرساخت ستاد استانی اربعین رسالت بزرگی در تسهیل برای زائران به همراه دارد.

وی با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی شرایط لازم برای زیرساخت راه‌ها و ایمنی آنها، بیان کرد: باتوجه به پیش‌بینی سه برابر شدن زائران اربعین حسینی، آماده شدن در حوزه زیرساخت، استقبال از حجم گسترده زائران و خدمات‌دهی به آنها بسیار با اهمیت است.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که آمادگی برای خدمات‌دهی به زائران اربعین باید از اکنون فراهم شود، خاطرنشان کرد: در زمینه اسکان، تغذیه، امنیتی، انتقال زائران و پشتیبانی‌های لازم باید انجام شود.

وی با بیان این‌که همه باید برای خدمت به زائران اربعین حسینی باید دست به دست هم بدهند، ادامه داد: هرچه میزان خدمات‌دهی به زائران امام حسین(ع) با کیفیت‌تر باشد، شاهد اثرگذاری آن در جامعه و زندگی فردی خواهیم بود.

شریعتی با اشاره به این‌که مسئولان کمیته‌ها بدون تعارف و لحاظ کردن مسائل حاشیه‌ای، به برنامه‌‌ریزی‌های خود بپردازند، ادامه داد: رؤسای کمیته‌های ستاد اربعین خوزستان از اعضا و بخش‌های مختلف پیگیری انجام برنامه‌ریزی‌ها را مطالبه کنند.

استاندار خوزستان گفت: امسال باتوجه به حذف ویزا و هزینه از زائران اربعین حسینی، پیش‌بینی استقبال گسترده‌تر وجود دارد اما آیا زیرساخت‌ها برای حضور دو میلیون زائران در استان خوزستان وجود دارد.
وی با اشاره به این‌که اربعین حسینی آزمون و امتحان برای دستگاه‌های استان خوزستان است، گفت: آیا در حوزه‌های مختلف همزمان سیل، اربعین حسینی می‌توانند میدان را مدیریت و به پیشرفت پروژه‌ها بپردازند.

شریعتی با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی خوزستان منتظر استان‌های معین نباشند، اظهار داشت: اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، شهرداران را به حضور در مرزها موظف کند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: شهرستان‌هایی خارج از مسأله اربعین، بیش از سال‌های گذشته امکانات خود را همانند سیل اخیر برای اربعین امسال بسیج کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.