کد خبر : 4999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 8:04
-

۵۴ هزار خوزستانی در سامانه سماح نام‌نویسی کردند

۵۴ هزار خوزستانی در سامانه سماح نام‌نویسی کردند

۵۴ هزار خوزستانی در سامانه سماح نام‌نویسی کردند مدیرکل امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان با اشاره به این‌که ۵۴ هزار خوزستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، گفت: به مردم و زائران باید اطلاع‌رسانی شود که تصور نکنند حذف گذرنامه به معنای حذف روادید است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از

۵۴ هزار خوزستانی در سامانه سماح نام‌نویسی کردند
مدیرکل امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان با اشاره به این‌که ۵۴ هزار خوزستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، گفت: به مردم و زائران باید اطلاع‌رسانی شود که تصور نکنند حذف گذرنامه به معنای حذف روادید است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامعباس بهرامی‌نیا درباره آخرین وضعیت پروژه‌های این اداره برای اربعین حسینی اظهار داشت: احداث سایه‌بان در مصوبات ستاد اربعین خوزستان وجود دارد و باوجود مکاتبات فراوان با تاکنون اقدام عملی انجام نشده است.

وی درباره گیت‌های اضطرار برای زائران، گفت: پیشرفت کار بسیار خوب و کارهای نازک‌کاری باقیماناده و پیمانکار به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت و عمده کار در این پروژه نیز فرش کردن سه هزار متر مربع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به این‌که تا یک هفته آینده محوطه گیت‌ها آماده می‌شوند، خاطرنشان کرد: وضعیت راه‌ها نیز لکه‌گیری در حال اتمام است و محور قدیم یادمان نیز به دو کیلومتر روکش نیاز دارد.

وی عنوان کرد: باتوجه به پیش‌بینی ایجاد گره‌های ترافیکی و راه‌بندان در مرزها مهران هنگام بازگشت زائران، مصوب شد که زائران ابتدا در نقطه صفر مرزی پیاده و به سه نقطه منتقل و از همین طریق به سایر کشور جابجا شوند که یکی از این نقاط اندیمشک است.

بهرامی‌نیا ادامه داد: باتوجه به احتمال اسکان این زائران در شهرستان اندیمشک، محل مناسب همراه با تغذیه و خدمات موردنیاز نیز برنامه‌ریزی شده است. پیش‌بینی حضور ۱۵ درصد از زائران مرز مهران وجود دارد.
۵۴ هزار خوزستانی در سامانه سماح نام‌نویسی کردند

همچنین رضا نجاتی مدیرکل امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان با اشاره به این‌که ۵۴ هزار خوزستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: به مردم و زائران باید اطلاع‌رسانی شود که تصور نکنند حذف گذرنامه به معنای حذف روادید است و در پایانه‌ها با مشکل مواجه شوند.

در بخش دیگر ناصر حویزاوی مدیر حج و زیارت خوزستان خاطرنشان کرد: بنا شد که حرکت زائران اربعین حسینی از طریق اتوبوس باشد، در همین راستا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کند که کدام شرکت اتوبوسرانی مجوز ورود به عراق را دارند.

مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: باتوجه به ساختار بین مواکب، امکان توقف اتوبوس‌های با مبدأهای راه دور در پایانه مرزی شلمچه و چذابه وجود ندارد و امکان مشکل‌ساز شدن از این طریق وجود دارد.

اعلام آمادگی صدا و سیمای خوزستان برای پوشش اربعین حسینی

در بخش دیگر این نشست، حسین نوری مدیر پژوهش صدا و سیمای خوزستان ضمن اعلام آمادگی برای پوشش اربعین حسینی اظهار داشت: برای پوشش رسانه‌ای اربعین حسینی دو جایگاه در هر پایانه مرزی شلمچه و چذابه نیاز است تا بتوان انعکاس قابل توجهی نسبت به حضور عظیم در اربعین حسینی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.