کد خبر : 4989
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 7:58
-

برخی استان‌های معین در مرزهای خوزستان مستقر نشده‌اند

برخی استان‌های معین در مرزهای خوزستان مستقر نشده‌اند

برخی استان‌های معین در مرزهای خوزستان مستقر نشده‌اند استاندار خوزستان با اشاره به عدم حضور برخی از استان‌های معین برای خدمات‌دهی در مرزهای شلمچه و چذابه، گفت: از روز نخست به فرمانداران تأکید شد که تکیه‌ای بر روی استان‌های معین وجود نداشته باشد. غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: جلسات

برخی استان‌های معین در مرزهای خوزستان مستقر نشده‌اند
استاندار خوزستان با اشاره به عدم حضور برخی از استان‌های معین برای خدمات‌دهی در مرزهای شلمچه و چذابه، گفت: از روز نخست به فرمانداران تأکید شد که تکیه‌ای بر روی استان‌های معین وجود نداشته باشد.
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: جلسات پشتیبانی اربعین حسینی در سطح استان و شهرستان‌ها به صورت هفتگی و مستمر تشکیل داده می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به حذف روادید پیش‌بینی می‌شود که استقبال مردم و دلدادگان به اباعبدالله الحسین(ع) برای عزیمت به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی گسترده‌تر خواهد شد و باید آمادگی لازم برای استقبال از زائران را داشته باشیم.

استاندار خوزستان با اشاره به عدم حضور برخی از استان‌های معین برای خدمات‌دهی در مرزهای شلمچه و چذابه، خاطرنشان کرد: از روز نخست به فرمانداران تأکید شد که تکیه‌ای بر روی استان‌های معین وجود نداشته باشد.

وی با بیان این‌که دستور داده شد تا تمامی فرمانداران استان خوزستان دعوت و تقسیم کار صورت گیرد، گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده در سال جاری درگیر خدمات‌دهی شوند و نه همچون سال‌های گذشته به کار ساده اکتفا کنند بلکه تقسیم کار صورت گیرد.
شریعتی با اشاره به حضور شهرداری‌ها و فعالیت در مرزهای شلمچه و چزابه، اظهار داشت: شهرداران باید تحت فرمان و مدیریت شهرستان‌های مرزی درگیر با زائران باشند تا بتوان امسال را به نحو مناسب و رضایت آنها مدیریت کرد.

استاندار خوزستان با بیان این‌که آمادگی‌های نسبی بسیار خوبی برای خدمات‌دهی به زائران ایجاد شده است، ادامه داد: در تلاش برای ایجاد شرایط بهتر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه هستیم.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.