کد خبر : 4980
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 7:50
-

بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چزابه مستقر می‌شود

بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چزابه مستقر می‌شود

بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چزابه مستقر می‌شود معاون هماهنگ کننده قرارگاه آجا در منطقه جنوب از برپایی بزرگ‌ترین بیمارستان‌های صحرایی ارتش برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چزابه خبرداد. سرهنگ رضا جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره برپایی بیمارستان صحرایی ارتش برای اربعین حسینی اظهار داشت: یکی

بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چزابه مستقر می‌شود
معاون هماهنگ کننده قرارگاه آجا در منطقه جنوب از برپایی بزرگ‌ترین بیمارستان‌های صحرایی ارتش برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چزابه خبرداد.
سرهنگ رضا جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره برپایی بیمارستان صحرایی ارتش برای اربعین حسینی اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های صحرایی ارتش هرساله برای خدمات‌رسانی به زائران در چزابه برپا می‌شود.

وی با اشاره به حضور کادر پزشکی مجرب و بیشتر در بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چزابه، ادامه داد: این بیمارستان از دو اتاق عمل، ریکاوری، دندانپزشکی، پشتیبانی و بخش‌های مختلف برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه آجا در منطقه جنوب با اشاره به تجهیز این بیمارستان صحرایی به امکانات روز، افزود: از کل کشور برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در این بیمارستان صحرایی حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی ارتش در پیش از مواکب، خاطرنشان کرد: مردم و خادمان اربعین حسینی نیز می‌توانند از خدمات این بیمارستان استفاده شوند. تعداد کادر پزشکی بیمارستان ۷۵ نفر و ظرفیت ۴۸ ساعت مستقر می‌شود.
جودکی گفت: خدمات‌دهی در مرز شلمچه نیز از طریق بهداری‌های فعال به صورت شبانه‌روزی به زائران و خادمان اربعین حسینی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.