کد خبر : 4809
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 2:32
-

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با محوریت آغاز سال تحصیلی جدیدباحضور بیرانوندفرماندار بندر ماهشهر برگزار گردید

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با محوریت آغاز سال تحصیلی جدیدباحضور بیرانوندفرماندار بندر ماهشهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگارما از بندر ماهشهر محسن بیرانوند با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان اظهارکرد: می بایست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان دراین خصوص فکری اساسی نماید. نماینده عالی دولت دربندرماهشهرافزود: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مواردی که در آغاز سال تحصیلی می بایست مورد توجه

به گزارش خبرنگارما از بندر ماهشهر محسن بیرانوند با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان اظهارکرد: می بایست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان دراین خصوص فکری اساسی نماید.
نماینده عالی دولت دربندرماهشهرافزود: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مواردی که در آغاز سال تحصیلی می بایست مورد توجه ویژه قرار گیردرسیدگی به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت است و بر همه ما واجب است که در این خصوص کوتاهی ننماییم.
وی ادامه داد: انتظار داریم شرکت‌های منطقه با هماهنگی مستقیم ادارات آموزش و پرورش شهرستان درخصوص کمک و همیاری با خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت همکاری لازم را انجام دهند.
فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری‌ها گفت: از شهرداران کل شهرستان درخواست می کنم که در خصوص پاکسازی مدارس با همکاری آموزش و پرورش قبل از شروع سال تحصیلی اقدام ویژه‌ای انجام دهند.
در پایان مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.