کد خبر : 4373
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 7:47
-

اجتماع بزرگ بانوان زینبی در استان خوزستان برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ بانوان زینبی در استان خوزستان برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ بانوان زینبی در استان خوزستان برگزار می‌شود همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اجتماع بزرگ بانوان زینبی در هیئت شهرستان‌های استان خوزستان برگزار می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم دراهواز،همزمان با ایام سوگواری سرو سالار شیهدان اباعبدالله الحسین(ع) اجتماع بزرگ بانوان زینبی در هیئت شهرستان‌های استان خوزستان

اجتماع بزرگ بانوان زینبی در استان خوزستان برگزار می‌شود
همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اجتماع بزرگ بانوان زینبی در هیئت شهرستان‌های استان خوزستان برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم دراهواز،همزمان با ایام سوگواری سرو سالار شیهدان اباعبدالله الحسین(ع) اجتماع بزرگ بانوان زینبی در هیئت شهرستان‌های استان خوزستان برگزار می‌شود.

دزفول

حجت‌الاسلام مصطفی محجوب مسئول هیئت روضهالزهرا(ع) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دزفول اظهار داشت: بهترین پیام حضرت زینب(س) برای زنان و دختران زمان ما رعایت حجاب و عفاف است.

وی افزود: بهترین الگو و اسوه برای زنان و دختران ما حضرت زینب(س) است و در همه جهات، چه حجاب، ایمان و چه ادب و نزاکت می‌تواند الگو و اسوه خوبی برای همه زنان جامعه اسلامی باشند.
مسئول هیئت روضهالزهرا(ع) شهرستان دزفول گفت: کربلا دو انقلاب داشت که یکی از آن مربوط به سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش تا ظهر عاشورا بود که عاشورا را رقم زدند و کربلای دیگر توسط حضرت زینب کبری(س) رقم خورد که اهمیت آن کمتر از کربلا نیست.

وی ادامه داد: اجتماع بزرگ بانوان زینبی در هیئت روضهالزهرا(ع) شهرستان دزفول (خیابان جهاد بین هجرت و حضرت رسول) صبح روز عاشورا ساعت ۸٫۳۰ با مراسماتی از قبیل مقتل‌خوانی و با حضور نویسنده کتاب شهیده عصمت پورانوری از شهدای شاخص کشوری با بیان نقل از سبک و سیره زندگی این شهیده برگزار می‌شود.

بندرهندیجان

همزمان با عزا سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اجتماع بزرگ بانوان زینبی در بندر هندیجان برگزار می‌شود. این برنامه روز سه‌شنبه صبح روز عاشورا از ساعت ۹ صبح در حسینیه‌های بانوان سطح شهر تا اقامه نماز ظهر عاشورا برگزار می‌شود.

شادگان

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهید حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همایش بزرگ بانوان زینبی در شادگان برگزار می‌شود.

این برنامه روز یکشنبه ۱۷ شهریورماه مقارن با هشتم محرم‌الحرام سال ۱۴۴۱ از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود که اهالی شهرهای مختلف از جمله شهرهای شادگان، دارخوین و خنافره در آن حضور می‌یابند.

همایش بزرگ بانوان زینبی در سالن اجتماعات ملا فاضل سکرانی شهر شادگان برگزار می‌شود که جمعی از مسئولان محلی نیز در آن شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جزایری یکی از روحانیون در همایش بزرگ بانوان زینبی سخنرانی می‌کند و سلمان حسینی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز در این برنامه به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

همایش بزرگ بانوان زینبی از سوی بنیادشهید و امور ایثارگران شادگان، اداره ارشاد، شهرداری و شورای شهر و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. همایش بزرگ بانوان زینبی برای نخستین بار در شهرستان شادگان برگزار می‌شود که مختص بانوان است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.