کد خبر : 4359
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 2:13
-

برگزاری مراسم یوم العباس العالمی در شهر سوسنگرد+عکس

برگزاری مراسم یوم العباس العالمی در شهر سوسنگرد+عکس

عاشقان نهضت حسینی درشهر سوسنگرد هر ساله روز هفتم محرم که به پاسداشت رشادت ها جوانمردی علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس سلام الله علیه به یوم العباس مشهور است را گرامی می‌دارند. امسال نیز همزمان با روز هفتم محرم الحرام مردم ولایت مدار شهر سوسنگرد در اجتماعی عظیم از چهار راه فاطمیه تا میدان لاله

عاشقان نهضت حسینی درشهر سوسنگرد هر ساله روز هفتم محرم که به پاسداشت رشادت ها جوانمردی علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس سلام الله علیه به یوم العباس مشهور است را گرامی می‌دارند.

امسال نیز همزمان با روز هفتم محرم الحرام مردم ولایت مدار شهر سوسنگرد در اجتماعی عظیم از چهار راه فاطمیه تا میدان لاله با راه اندازی دسته های عزاداری و روضه خوانی و زنجیر زنی دورهم جمع شدند تا پیام عاشورا و معرفت برادر امام حسین (ع) را دوباره فریاد بزند.

روز شنبه عصر شور و شعور حسینی در شهر سوسنگرد موج می زد و تمام اقشار مختلف این شهر مرد و زن، پیرو جوان همه و همه از جاهای دور و نزدیک شهر خود را برای اجتماع بزرگ عزاداران امام حسین(علیه السلام) در روز یوم العباس رسانده بودند.

فعالان محیط زیست باشعار محرم پاک همراه با پاکبانان زحمتکش شهرداری ضمن شرکت در این مراسم عظیم اقدام به جمع آوری زباله ها کردند.

از جناب سرهنگ سیدقاسم موسوی فرماندهی محترم انتظامی و همکاران ایشان و جناب سروان مهدی طرفی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان و همکاران ایشان بابت حضور و نظم و انضباط به مراسم و مدیریت و پرسنل فداکار فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و آتش نشانی که مثل همیشه یار ثابت تمام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هستند کمال تشکر را دارم.

این مراسم مذهبی از شبکه های مختلف صداوسیما به صورت زنده پخش شد.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.