کد خبر : 4207
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 21:32
-

فرماندار شادگان:ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای واردات و صادرات در بندر شادگان

فرماندار شادگان:ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای واردات و صادرات در بندر شادگان

به گزارش خبرنگارما از شادگان، نشست رفع موانع توسعه واردات و صادرات در بندر تجاری شادگان به ریاست فرماندار شادگان و با حضور معاون سازمان صمت خوزستان، رییس اتاق بازرگانی آبادان، رییس اتاق بازرگانی خرمشهر، معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، رییس سازمان بازرگانی خارجی سازمان صمت خوزستان، معاون امور گمرک استان و جمعی

به گزارش خبرنگارما از شادگان، نشست رفع موانع توسعه واردات و صادرات در بندر تجاری شادگان به ریاست فرماندار شادگان و با حضور معاون سازمان صمت خوزستان، رییس اتاق بازرگانی آبادان، رییس اتاق بازرگانی خرمشهر، معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، رییس سازمان بازرگانی خارجی سازمان صمت خوزستان، معاون امور گمرک استان و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه‌های مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد.
سعید حاجیان فرماندار شادگان در این نشست با اشاره به ظرفیت های موجود در بندر شادگان، اظهار کرد : از دستگاههای مربوطه انتظار می رود که در مرتفع نمودن مشکلات بندر با همدلی به یک راهکار و خروجی مناسب برسند.
فرماندار شادگان با تاکید بر لزوم تسریع در ترخیص کالاهای تجاری ، تصریح کرد: دستگاههای مربوطه در حوزه بهداشت اقدامات لازم در پاسخ دهی نمونه گیری از کالاها بمنظور بارگیری در بندر شادگان در اسرع وقت اقدام نمایند.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای واردات و صادرات در بندر ،افزود: باید شرایط را ایجاد کنیم تا تجار واردات و صادرات حضور پیدا کنند و منع قانونی وجود ندارد.
ناصریان، معاون سازمان صمت خوزستان نیز در این نشست اظهار داشت : موضوع زیرسازی بسیار مهم است. نبود جرثقیل، سایت اداری، موضوع کاهش عوارضی نسبت به سایر گمرکات ظرف دو سه ماه قابل حل بود.
غلامرضا اکبری زاده، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان نیز در این نشست اظهارکرد:چنانچه گمرک بتواند حمایت بیشتری انجام دهد، می‌توانیم همچون گذشته بازرگانان را به این منطقه اعزام کنیم و رونقی در حمل و نقل و بازار شادگان صورت گیرد و همچنین سفر مردم نیز به این شهر زیادتر شود.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در کنار دستگاه‌های اجرایی شادگان در خصوص توسعه بندر این شهر حضور خواهد داشت و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.