کد خبر : 4158
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 8:04
-

معارفه محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

معارفه محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

بنای خود را در جهت همفکری ،تعامل ،همگرایی، هم افزایی و خرد جمعی گذاشتیم تا بتوانیم در این مدت به نحو احسنت ماموریت های محوله شهرداری را به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

شبکه خبری خوزستان | جلسه معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با حضور وحید زمانی حموله رئیس شورای شهر، حمید شعبانی دبیر شورا، احمد زمانپور خزانه دار ، حمزه نجف پور و معاونین و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان دیروز سه شنبه ساعت ۲۱ و در محل دفتر شهردار محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در این آیین ضمن عرض تسلیت ایام محرم اظهار داشت : مهمترین و اصلی ترین دغدغه دوران سرپرستی شهرداری به طور قطع بحث پرداخت حقوق پرسنل می باشد مسئله ای که به امرار معاش یکایک پرسنل خدوم و دلسوز شهرداری باز می گردد.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از ویژه از اعضای شورا که به بنده جهت خدمتگزاری به مردم شریف مسجدسلیمان اعتماد نمودند، سعی خواهم کرد خدمتگزاری صدیق برای همشهریان فهیم و مجموعه شهرداری باشم بر همین اساس بنای خود را در جهت همفکری ،تعامل ،همگرایی، هم افزایی و خرد جمعی گذاشتیم تا بتوانیم در این مدت به نحو احسنت ماموریت های محوله شهرداری را به سرمنزل مقصود برسانیم.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان افزود : در این مسیر سخت نیازمند همکاری همه دلسوزان مسجدسلیمان هستیم چرا که شهر مسجدسلیمان متعلق به همه اقشار می باشد و بر همین اساس دست برادری به سوی همه دراز می کنم.

وی افزود : از همه مدیران و پرسنل عزیز انتظار دارم با دلگرمی و انگیزه مضاعف به رفع مشکلات و کاستی های شهر بپردازند و و نگرانی و دغدغه مردم را جهت ارائه خدمات شهری رفع نمایند چرا که اصلی ترین هدف ما رضایتمندی مردم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.