کد خبر : 412
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 12:25
-

نارضایتی شدید حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان از روند پیشرفت فیزیکی جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان

نارضایتی شدید حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان از روند پیشرفت فیزیکی جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان

دیگر بهانه ای برای توقف این پروژه وجود ندارد و از مدیرکل محترم راه و شهرسازی میخواهیم با جدیت این پروژه حیاتی را دنبال کند و حداکثر ظرف هفته آینده تکلیف پیمانکار مشخص و عملیات اجرای پروژه از سر گرفته شود.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه بخشداران مرکزی،گل گیر ، عنبر و رئیس اداره مسکن راه و شهرسازی از پروژه جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این بازدید با ابراز نارضایتی شدید از عملکرد شرکت پیمانکار این پروژه گفت: متاسفانه باتوجه به اهمیت این جاده ومطالبه عمومی روند عملیات اجرایی در این پروژه از شتاب و پیشرفت فیزیکی خوبی برخودار نیست.
حجتی نیا ضمن تشکر از نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعتبارات جذب شده و پیگیری های ایشان گفت: دیگر بهانه ای برای توقف این پروژه وجود ندارد و از مدیرکل محترم راه و شهرسازی میخواهیم با جدیت این پروژه حیاتی را دنبال کند و حداکثر ظرف هفته آینده تکلیف پیمانکار مشخص و عملیات اجرای پروژه از سر گرفته شود.

گفتنی است قطعه اول پروژه جاده میانبر اهواز به مسجدسلیمان بطول ١٢.۵ کیلومتر با عرض بیست و چهارمتر و حجم عملیات خاکی سنگین خاکبرداری و خاکریزی از محدوده روستای گلی خون تا ارتفاعات مالکریم با اعتباری بالغ بر ۵٠ میلیارد تومان میباشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.