کد خبر : 4077
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 8:02
-

ارائه خدمات شهری کوی مشعلی تا تعیین محدوده برعهده اهواز است

ارائه خدمات شهری کوی مشعلی تا تعیین محدوده برعهده اهواز است

ارائه خدمات شهری کوی مشعلی تا تعیین محدوده برعهده اهواز است نشست بررسی مشکلات کوی مشعلی اعم از معضلات شهری و عدم تعیین محدوده باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار استان برگزار و اعلام شد که ارائه خدمات شهری کوی مشعلی تا تعیین محدوده برعهده اهواز است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به

ارائه خدمات شهری کوی مشعلی تا تعیین محدوده برعهده اهواز است
نشست بررسی مشکلات کوی مشعلی اعم از معضلات شهری و عدم تعیین محدوده باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار استان برگزار و اعلام شد که ارائه خدمات شهری کوی مشعلی تا تعیین محدوده برعهده اهواز است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، در پی انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست بررسی مشکلات کوی مشعلی اعم از معضلات شهری و عدم تعیین محدوده باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام، اظهار داشت: از محله‌های گوناگون کوی مشعلی بازدید و از وضعیت آنها متاثر شدم.

وی با اشاره به این‌که باوجود فاصله زمانی کم کوی مشعلی تا مرکز شهر اهواز چرا باید محرومیت داشته باشد، بیان کرد: تعیین تکلیف وضعیت کوی مشعلی راه‌حل رفع مشکلات این منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به معضلات کوی مشعلی در زمینه آسفالت، جمع‌آوری زباله و فاضلاب، خاطرنشان کرد: معضل کوی مشعلی را بنده به سهم خود پیگیری می‌کنم.
ارائه خدمات شهری کوی مشعلی تا تعیین محدوده برعهده اهواز است

همچنین کیامرث حاجی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای تعیین تکلیف وضعیت کوی مشعلی انجام شده تا به نتیجه نهایی برسد.

وی ادامه داد: تقسیمات کشوری و تعیین محدوده‌ مناطق ایجاد شده تا به مردم خدمات‌ بیشتری ارائه و رضایت بیشتر آنها برقرار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان عنوان کرد: بنا به دستور استاندار خوزستان و تصمیم‌گیری انجام شده، تا تعیین رسمی محدوده اهواز و کارون از سوی وزارت کشور و تقسیمات کشوری استان، خدمات شهری برعهده اهواز و شهرداری منطقه یک است.

در ادامه جمعی از معتمدین و مردم کوی مشعلی به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود اعم از تعیین تکلیف محدوده، نبود خدمات شهری برای ساکنان، امنیت، آسفالت و بیرون‌زدگی فاضلاب پرداختند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.