کد خبر : 4020
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 8:21
-

گزارش میدانی وضعیت پارک‌های ساحلی اهواز چهار ماه پس از وقوع سیل+تصویر

گزارش میدانی وضعیت پارک‌های ساحلی اهواز چهار ماه پس از وقوع سیل+تصویر

گزارش میدانی وضعیت پارک‌های ساحلی اهواز چهار ماه پس از وقوع سیل+تصویر پس از گذشت بیش از چهار ماه از وقوع سیلاب در فروردین ماه امسال، پاک‌سازی و خاک‌روبی پارک‌های ساحلی کارون به اتمام نرسیده و آثار سیل و خرابی‌های آن در اهواز همچنان پابرجا است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از

گزارش میدانی وضعیت پارک‌های ساحلی اهواز چهار ماه پس از وقوع سیل+تصویر
پس از گذشت بیش از چهار ماه از وقوع سیلاب در فروردین ماه امسال، پاک‌سازی و خاک‌روبی پارک‌های ساحلی کارون به اتمام نرسیده و آثار سیل و خرابی‌های آن در اهواز همچنان پابرجا است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، پس از گذشت حدود ۴ ماه از سیل وسیع فروردین ۹۸، مشاهده میدانی خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که ساحل کارون در جای جای اهواز همچنان به مثابه مناطق سیل‌زده زیر انبوهی از رسوبات خاکی دفن است و تلاش‌های شهردار و شورای شهر اهواز برای بازسازی، بهسازی و احیای فضای سبز ساحل کارون به همان عملیات پرتبلیغات خردادماه، در ابتدای انتخاب سرپرست شهردار اهواز محدود ماند.

از سوی دیگر مشاهدات ما نشان می‌دهد که در نقاط مختلفی از ساحل کارون بخشی از رسوبات خاکی حاصل از سیل به رودخانه کارون ریخته شده است.

پیش از این خبرگزاری تسنیم در یک گزارش تحلیلی با عنوان «موقعیت دشوار شهردار؛ اهواز به کدام سو می‌رود؟» مسئله جبران خسارت‌های سیل را مسئله نخست شهرداری اهواز قلمداد کرد و پاک‌سازی و شستشوی مبلمان شهری و از بین بردن آثار سیل از سطح شهر را اولین آزمون شهردار جدید دانسته بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.