کد خبر : 4016
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 8:18
-

پیشرفت ۹۵ درصدی تعمیر خانه‌های سیل‌زده در خوزستان

پیشرفت ۹۵ درصدی تعمیر خانه‌های سیل‌زده در خوزستان

پیشرفت ۹۵ درصدی تعمیر خانه‌های سیل‌زده در خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از پیشرفت ۹۵ درصدی تعمیرات خانه‌های مسکونی خبرداد و گفت: عملیات تعمیر خانه‌های سیل‌زده خوزستان تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مسعود انصاریان امروز در جمع مدیران شعب شهرهای آسیب‌دیده از سیل فروردین‌ماه،

پیشرفت ۹۵ درصدی تعمیر خانه‌های سیل‌زده در خوزستان
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از پیشرفت ۹۵ درصدی تعمیرات خانه‌های مسکونی خبرداد و گفت: عملیات تعمیر خانه‌های سیل‌زده خوزستان تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مسعود انصاریان امروز در جمع مدیران شعب شهرهای آسیب‌دیده از سیل فروردین‌ماه، اظهار داشت: براساس تقسیم‌کار بنیاد مسکن کشور بازسازی شهرهای اهواز، شوش، دزفول، ایذه، اندیمشک مسجدسلیمان و خرمشهر به استان خوزستان و مابقی شهرهای آسیب‌دیده نیز به ۵ استان دیگر واگذارشده است.

وی افزود: براساس برآوردها و ارزیابی‌های صورت گرفته تعداد ۴ هزار و ۸۵۸ واحد تعمیری و احداثی (۱۰۸۶ واحد تعمیری و ۳۷۷۲ واحد احداثی) ارزیابی شد که تاکنون کار تعمیرات ۹۵ درصد واحدهای تعمیری پایان‌یافته و احداث ۷۲۳ واحد نیز شروع‌شده است.

انصاریان با بیان اینکه کار واحدهای تعمیری تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد، تأکید کرد: مدیران شعب باید برای تسریع درروند بازسازی، موانع احتمالی کار را پیش‌بینی و در این خصوص تصمیم به‌ موقع و مقتضی بگیرند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان افزود: شرایط سخت آب و هوایی و سایر مشکلات را می‌دانیم اما هیچ عاملی نباید مانع تسریع در بازسازی خانه‌های مردم شود.
وی ادامه داد: توجه به کیفیت و ایمن‌سازی منازل در حال ساخت، خط قرمز بنیاد مسکن است بنابراین مدیران شعب و ناظرین فنی این مسئله را مدنظر قرار داده و مقررات ملی ساختمان را رعایت کنند.

در ادامه این جلسه سید محسن میر سالاری معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با تأکید بر رعایت انضباط اداری و مالی خواستار همکاری بین بخشی و بین‌شهری شهرستان‌ها شد.

وی گفت: در موضوع سیل و زلزله علاوه بر دقت در کار، سرعت در بازسازی نیز عامل مهمی در اعتمادسازی عمومی و تقویت جایگاه بنیاد مسکن به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.