کد خبر : 3976
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 19:14
-

رئیس هئیت دوچرخه سواری مسجدسلیمان منصوب شد

رئیس هئیت دوچرخه سواری مسجدسلیمان منصوب شد

در حکمی از سوی رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان ، رییس هییت دوچرخه سواری مسجدسلیمان منصوب شد. به پیشنهاد امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و موافقت غلامرضا وحدت رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان پویا ارزانی بعنوان رئیس هیئت دوچرخه سواری مسجدسلیمان منصوب شد. مراسم معارفه رئیس جدید هیئت دوچرخه سواری مسجدسلیمان صبح

در حکمی از سوی رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان ، رییس هییت دوچرخه سواری مسجدسلیمان منصوب شد.

به پیشنهاد امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و موافقت غلامرضا وحدت رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان پویا ارزانی بعنوان رئیس هیئت دوچرخه سواری مسجدسلیمان منصوب شد.

مراسم معارفه رئیس جدید هیئت دوچرخه سواری مسجدسلیمان صبح روز شنبه نهم شهریورماه در اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار گردید.

پویا ارزانی از جوانان هنرمند و‌ شایسته مسجدسلیمان است که امیدواریم در مسئولیت جدید سربلند باشد.

دوچرخه‌سواری یکی از بهترین ورزش‌هاست. این ورزش علاوه بر تأثیرگذاری مستقیم بر سلامتی انسان، به‌دلیل قابلیت‌هایی نظیر حمل‌ونقل آسان و بی‌ضرر بودن برای محیط‌زیست، فواید زیست‌محیطی بسیاری دارد که باعث سلامت هر چه بیشتر جامعه در درازمدت می‌شود. این ورزش سن و جنس نمی‌شناسد و در تمام سنین می‌توان به آن پرداخت. همچنین، با توجه به اینکه اغلب برای دوچرخه‌سواری لازم است از محیط خارج از منزل و طبیعت زیبا استفاده شود، روحیه‌ای شاد و با‌طراوت در ورزشکار ایجاد می‌کند که در سایر ورزش‌ها کمتر به چشم می‌خورد.

فعالیت جسمانی منظم می تواند به حفاظت از افراد در برابر بیماری های جدی مثل اضافه وزن، بیماری های قلبی، سرطان، بیماری های روانی، دیابت و ورم مفاصل کمک کند و دوچرخه سواری به طور مرتب یکی از بهترین راه ها برای کاهش خطر مشکلات سلامتی مرتبط با سبک زندگی بی تحرک است.

هییت دوچرخه سواری مسجدسلیمان میتواند با راه اندازی کلاس های آموزشی و برگزاری همایش های دوچرخه سواری، خانواده ها را بیشتر با فواید و خواص این ورزش و اثرات شگفت انگیز آن‌ در سلامت روح و جسم افراد آشنا کند

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.