کد خبر : 384
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 9:57
-

مربی نفت مسجدسلیمان: تمام فکر و ذکرمان را می‌گذاریم که ۳ امتیاز بازی با سپیدرود را بگیریم

مربی نفت مسجدسلیمان: تمام فکر و ذکرمان را می‌گذاریم که ۳ امتیاز بازی با سپیدرود را بگیریم

حشمت شیخ رباط، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، این تیم در دیدار هفته آینده مقابل سپیدرود رشت تنها برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان, حشمت شیخ رباط بعد از شکست ۳ بر یک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار

حشمت شیخ رباط، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، این تیم در دیدار هفته آینده مقابل سپیدرود رشت تنها برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان, حشمت شیخ رباط بعد از شکست ۳ بر یک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی امروز خوب بود. ما در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم شروع به حمله کردیم و بازهم موقعیت داشتیم و روی یک پنالتی بازی را به تساوی کشیدیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: بعد از آن دو بازیکن ما مصدوم شدند و نتوانستیم بازیکنان خوبی جایگزین کنیم و به همین دلیل هم نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیم نفت مسجدسلیمان مقابل سپیدرود رشت تصریح کرد: تمام فکر و ذکرمان را می‌گذاریم تا سه امتیاز آن بازی خانگی را به دست بیاوریم.

شیخ رباط در مورد استفاده از محمد پاپی در این بازی گفت: پاپی را در کناره‌ها می‌خواستیم استفاده کنیم، ولی نتوانست و انتظارات را برآورده نکرد. در نهایت مجبور شدیم او را تعویض کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خاتمه خاطر نشان کرد: این اولین باری است که روی نیمکت نفت نشستم. متأسفانه ما تمام‌کننده نداریم و دیدید که چقدر توپ روی دروازه تیم نفت ریختیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.