کد خبر : 3822
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 9:17
-

گروه‌های جهادی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند + تصاویر

گروه‌های جهادی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند + تصاویر

گروه‌های جهادی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند+تصاویر جمعی از نیروهای جهادی خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار و به بیان دغدغه‌های و برکات اردوهای جهادی پرداختند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، جمعی از نیروهای جهادی خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

گروه‌های جهادی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند+تصاویر

جمعی از نیروهای جهادی خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار و به بیان دغدغه‌های و برکات اردوهای جهادی پرداختند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، جمعی از نیروهای جهادی خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز دیدار و به بیان دغدغه‌های و برکات اردوهای جهادی پرداختند.

همچنین در این دیدار جمعی از مسئولان و نیروهای جهادی، سختی‌ها و مشکلات پیش‌روی گروه‌های جهادی و اهم خواسته‌های خود برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها ارائه کردند.
هر کار نشدنی در سایه حرکت‌های جهادی شدنی می‌شود

در پایان این جلسه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که اگر مشکلات به دست توانمند گروه‌های جهادی داده شود همه معضلات حل می‌شوند، گفت: هر کار ناشدنی در سایه حرکت‌های جهادی شدنی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار با گروه‌های جهادی استان خوزستان اظهار داشت: ولایت امیرالمؤمنین(ع) به عنوان بزرگ‌ترین نعمت و ارزشمندترین آن در روز عید غدیر به بشریت عنایت شده است.

وی با اشاره به محبت به عنوان ارزشمندترین نعمت الهی، بیان کرد: مقام محبین، بالاترین مقام است و خداوند متعال زینت مؤمنین را ایمان مطابق روایات با مصادیق تعیین شده معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «إِنَّا جَعَلْنَا مَا عَلَى الْأَرْضِ زِینَهً لَهَا لِنَبْلُوَهُمْ أَیُّهُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا» گفت: نعمت‌های خداوند متعال به بشریت همچون وسایل زندگی، ماشین و خانه زینت نیستند بلکه زینت، میزان محبت بشر به محمد و آل محمد(ص) است.

وی با تأکید بر اهمیت آغاز حرکت قوی فرهنگی در کنار سایر بخش‌ها، ادامه داد: یک تشکیلات قوی باید ایجاد و قرارگاهی واحد از زیرمجموعه‌های مختلف اعم از گروه‌های جهادی و تحت فرماندهی واحد راه‌اندازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تبیین مختصات کار جهادی، عنوان کرد: کار جهادی هنگامی که نشأت گرفته از اعتقادات باشد برای خداوند متعال خواهد بود؛ در کارهای جهادی دلسوزانه فعالیت انجام می‌شود و نقطه مقابل کارهای فشل است.

وی با اشاره به صمیمت و همدلی بین گروه‌های جهادی، اظهار داشت: در سیل اخیر استان شاهد صمیمیت و همدلی بودیم و از آن به عنوان بزرگ‌ترین تهدید به برکت حرکت‌های جهادی به بزرگ‌ترین فرصت تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که سیل به برکت حرکت‌های جهادی ۱۸۰ درجه به نفع جبهه‌های مقاومت و حوزه‌های علمیه رقم خورد، بیان کرد: «صداقت و خلوص» و «خستگی ناپذیری و تلاش» از ویژگی‌های نیروهای گروه جهادی است. رهبرمعظم انقلاب فرد کامل یک نیروی جهادی است.

وی با بیان این‌که رهبرمعظم انقلاب برای تبدیل حرکت جهادی به گفتمان ابتدا از خودشان شروع می‌کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی برخلاف کار غیرجهادی بدون هیچ چشم‌ داشتی فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به وجود آثار و برکات در حرکت‌های جهادی، گفت: هر کار ناشدنی در سایه حرکت‌های جهادی شدنی خواهد بود. حرکت‌های بزرگ در کشور نظیر امنیت و مباحث علمی به دست نیروهای جهادی انجام شده است.

وی در ادامه به تبیین آثار و برکات حرکت‌های جهادی پرداخت و اظهار داشت: سرعت عمل و کاهش هزینه‌ها از دیگر آثار و برکات حرکت‌های جهادی است که در سیل اخیر استان خوزستان شاهد آن بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: ایدئولوژیک یا دین، منظور شدن ساختار مناسب در حرکت‌های جهادی و کارگزار ماهر و تلاش با انگیزه از مؤلفه‌های گروه‌های جهادی هستند. چرا در برخی حوزه‌های کشور پیشرفت و رتبه اول در سطح دنیا و منطقه را کسب کرده‌ایم اما در برخی زمینه‌ها نظیر خودروسازی و بخشی از کشاورزی وابسته به خارج از کشور هستیم؟

وی با بیان این‌که ۹۰ درصد از دانه‌های روغنی از خارج از کشور تأمین می‌شود، تأکید کرد: اگر مشکلات به دست توانمند گروه‌های جهادی داده شود همه معضلات حل می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به ضرورت توجه و اهمیت حمایت از گروه‌های جهادی، ادامه داد: گفتمان‌سازی از طریق ادبیات مناسب، فراگیرسازی فرهنگ جهادی با حمایت لازم، تشویق جوانان و گروه‌های جهادی، انعکاس اخبار و گزارش‌های جهادی، بیان مستندات روایی و قرآنی عمل جهادی، برقراری ارتباط میان گروه‌های جهادی و حل مشکلات آنها در حد توان از جمله اقدامات حمایتی از این گروه‌ها است.

وی با بیان این‌که ظرفیت‌های قابل توجهی از گروه‌های جهادی در استان خوزستان وجود دارد، اظهار داشت: زمان کار تبلیغی صرف بین جوانان گذشته است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با پیشنهاد ایجاد صدای واحد درباره مسائل فرهنگی، خاطرنشان کرد: باتوجه به آلودگی‌های فرهنگی باید بتوان از طریق رسانه‌هایی همچون دانشگاه،‌ حوزه علمیه، ائمه جمعه و تریبون‌ها، صدای واحدی را به گوش رساند.

وی با بیان این‌که به وسیله نیازسنجی، حرکت‌های جهادی به نتیجه مطلوب راه پیدا می‌کنند، اظهار داشت: علاوه بر اقدامات تبلیغی، حرکت‌های جهادی باید تقویت داده شود. در بسیاری از روستاها همچنان مشکلات سیل وجود دارد که با تشکیل قرارگاه واحد بسیاری از مشکلات را می‌توان رفع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد به آمایش دقیق و تحلیل محیطی استان خوزستان اشاره و نسبت به گله یکی از حاضران درباره نبود امکانات پزشکی برای گروه‌های جهادی مرتبطب، گفت: مطالبات گروه‌های پزشکی را به سهم خود از طریق مسئولان پیگیری می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.