کد خبر : 3629
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 7:25
-

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گام دوم به دنبال جذابیت در برنامه‌های انقلابی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گام دوم به دنبال جذابیت در برنامه‌های انقلابی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهل سال انقلاب اسلامی ایران شناخته شده نیست و برخی مأموریت‌های آن را با تبلیغات اسلامی اشتباه می‌گیرند که در همین راستا رسانه و مطبوعات نقش موثری دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گام دوم به دنبال جذابیت در برنامه‌های انقلابی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نخستین گام خود در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال حرکت‌های خوب، جذاب و انقلابی را برای مردم ایران اسلامی رقم بزند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید لطف‌الله سپهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امام راحل در تاریخ ۱۲ مردادماه برای تعامل، هماهنگی و خودداری از چندگانگی در فعالیت‌‌های فرهنگی دستور تأسیس این شورا را دادند.

وی بیان کرد: تمامی مناسبت‌های انقلاب اسلامی ایران و مناسبت‌های موردی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساماندهی، برنامه‌ریزی و برگزار می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: بنابه آموزه‌های دینی و منویات امام راحل و رهبرمعظم انقلاب در هر کجای دنیا که مسلمانان دنیا مظلوم واقع شوند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم را در حمایت و اعلام انزجار فراخوان می‌دهد.

وی با بیان این‌که هر کجا که انقلاب اسلامی احساس نیاز به حضور کرد فراخوان مردمی داده شد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قالب جریانات سیاسی نمی‌گنجد و نوع فعالیت‌های آن فراگیر است.

سپهر با تأکید بر بهره‌برداری از تمامی ظرفیت‌های مردمی و جریان‌های مختلف در راستای پیش‌برد اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: این شورا در چهل ساله نخست انقلاب پای کار بود و در هر کجا که نیاز به حضور داشت اقدامات بزرگی را انجام داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این‌که خلق حماسه نه دی از مهم‌ترین و ماندگارترین برنامه شورا بود، اظهار داشت: در سال ۹۶ فعالیت برخی از اخلالگران را در استان خوزستان شاهد بودیم اما مردم در ۱۳ دی ماه حماسه دیگری خلق کردند.
وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهل سال انقلاب اسلامی ایران شناخته شده نیست و برخی مأموریت‌های آن را با تبلیغات اسلامی اشتباه می‌گیرند که در همین راستا رسانه و مطبوعات نقش موثری دارند.

سپهر گفت: نوع فعالیت در سیاستگزاری، برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت راهبردی بر برنامه‌های انقلاب اسلامی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به گستردگی شورا از نهادهای دولتی و حکومتی ادامه داد: نمایندگان دستگاه‌های دولتی، اداره ارشاد، آموزش عالی، سپاه پاسداران، سازمان تبلیغات، ائمه جمعه و دیگر موارد از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح استان هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نخستین گام خود در گام دوم انقلاب اسلامی بتواند حرکت‌های خوب، جذاب و انقلابی را برای مردم ایران اسلامی رقم بزند.

سپهر با اشاره به اختصاص حقوق ۳ تا ۵ روز از پرسنل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برای سیل‌زدگان، گفت: باتوجه به فراخوان در ایام سیل کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در میان سیل‌زدگان توزیع شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۶ در بیش از ۱۳۷ مکان، بیان کرد: این راهپیمایی در سال گذشته به ۱۵۷ مکان راهپیمایی افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/ح

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.