کد خبر : 3408
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 8:32
-

سرلشکر سلامی: سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق ‌سیل‌زده خوزستان گرفت / ‌مصمم ‌به پیگیری مشکلات هستیم

سرلشکر سلامی: سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق ‌سیل‌زده خوزستان گرفت / ‌مصمم ‌به پیگیری مشکلات هستیم

در راستای توجه رهبر معظم انقلاب و گله ایشان از وضعیت مناطق سیل‌زده، سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق ‌سیل‌زده گرفته است.

سرلشکر سلامی: سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق ‌سیل‌زده خوزستان گرفت / ‌مصمم ‌به پیگیری مشکلات هستیم

فرمانده‌کل سپاه پاسداران ‌انقلاب اسلامی با اشاره به مصمم‌بودن سپاه برای پیگیری مشکلات سیل‌زدگان گفت: در راستای توجه رهبر معظم انقلاب و گله ایشان از وضعیت مناطق سیل‌زده، سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق ‌سیل‌زده گرفته است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در بیت امام جمعه اهواز با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده از مناطق سیل‌زده استان خوزستان اظهار داشت: بناست که تمامی دستگاه‌ها برای پساسیل ورودی جدی داشته باشند تا با توجه به مشکلات، بتوان آنها را برطرف کرد.

وی با اشاره به بازدید‌های انجام‌شده از مناطق سیل‌زده خوزستان بیان کرد: تصمیم‌هایی برای سیل‌زدگان گرفته شده که امیدواریم از طریق هماهنگی و عنایت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حرکت‌های خوبی ‌انجام شود‌.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مصمم بودن سپاه برای پیگیری مشکلات سیل‌زدگان به‌ویژه در خوزستان خاطرنشان کرد: در راستای توجه رهبر معظم انقلاب و گله ایشان از وضعیت مناطق سیل‌زده، سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق ‌سیل‌زده گرفته است.

وی با بیان این‌که “به‌دنبال تمرکز بر ۳ نقطه به‌عنوان الگو هستیم که در سطح استان خوزستان به کمک بیایند”، ادامه داد: این نقاط به‌عنوان الگو در استان تبدیل می‌شوند و بعد براین‌اساس مشکلات را جارو می‌زنیم و با اصلاح نگرش‌ها می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

سردار سرلشکر سلامی با ابراز این‌که تلاقی عمل و تقوا سبب پیشبرد کارها می‌شود، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حد توان به مشکلات می‌پردازد و سعی می‌کنیم که محور تحرک باشیم.

وی با یادآوری حماسه‌آفرینی‌های بی‌بدیل غیور‌مردان و زنان خطه خوزستان در سال‌های حماسه و مقاومت دفاع مقدس، رسیدگی و حل مشکلات مردم را اولویت اقدامات در این منطقه عنوان و بر آمادگی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) برای انجام هرچه بیشتر اقدامات در عرصه سازندگی و عمرانی‌، محرومیت‌زدایی و کمک به رفع چالش‌ها و مشکلات مردم تأکید کرد.

فرمانده کل سپاه ‌از حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد به‌عنوان پشتوانه معنوی و فرصتی مغتنم برای مردم استان که با بهره‌گیری از تجارب ارزنده ایشان می‌توان مشکلات حاشیه‌نشینی و محرومیت را برطرف کرد و اقدامات زیرساختی برای آسایش و پیشرفت مردم منطقه را به انجام رساند‌، نام برد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.