کد خبر : 3092
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 18:06
-

شرجی شدن هوا در خوزستان از فردا

شرجی شدن هوا در خوزستان از فردا

شرجی شدن هوا در خوزستان از فردا مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:با توجه به جنوبی شدن جریانات از فردا تا اواخر هفته جاری به تناوب شاهد افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در سواحل جنوب شرقی استان خواهیم بود. محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: بررسی

شرجی شدن هوا در خوزستان از فردا

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:با توجه به جنوبی شدن جریانات از فردا تا اواخر هفته جاری به تناوب شاهد افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در سواحل جنوب شرقی استان خواهیم بود.

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، افزایش ۴۹ درجه سانتیگرادی و حتی بیشتر دما را تا اواسط هفته جاری نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین به دلیل ضرایب بالای ناپایداری از روز دوشنبه تا اواخر هفته، افزایش ابر، احتمال رگبارهای پراکنده و خفیف در ارتفاعات شمالی و شرقی همراه با تندبادهای لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی عنوان کرد: با توجه به جنوبی شدن جریانات از فردا تا اواخر هفته جاری به تناوب شاهد افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در سواحل جنوب شرقی استان خواهیم بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شوش و ایذه با دمای ۴۹ و ۲۴ به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند؛ همچنین اهواز در این بازه زمانی، تناوب دمای ۳۰ الی ۴۷ درجه سانتیگراد را تجربه کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.