کد خبر : 307
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 10:21
-

کاهش دبی آب در شهرستان شادگان؛ تمامی راه‌های مواصلاتی باز است

کاهش دبی آب در شهرستان شادگان؛ تمامی راه‌های مواصلاتی باز است

فرماندار شادگان با اشاره به این‌که دبی آب به شادگان کاهش پیدا کرده و نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است گفت: تمامی راه‌های مواصلاتی به سمت شهرستان شادگان باز است. سعید حاجیان امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت شهرستان شادگان اظهار داشت: دبی آب به شادگان کاهش پیدا کرده و نسبت به

فرماندار شادگان با اشاره به این‌که دبی آب به شادگان کاهش پیدا کرده و نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است گفت: تمامی راه‌های مواصلاتی به سمت شهرستان شادگان باز است.

سعید حاجیان امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت شهرستان شادگان اظهار داشت: دبی آب به شادگان کاهش پیدا کرده و نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با اتخاذ روند کاهشی دبی آب همشهریان روستاییان بتوانند هر چه سریع‌تر به محل زندگی خود بازگردند و زندگی آنها به حالت اولیه خود برگردد.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: تمامی راه‌های مواصلاتی به سمت شهرستان شادگان باز است و عصر روز پنج‌شنبه در مسیر جاده شادگان-دارخوین یک سری تعمیرات انجام شد تا ارتباط جاده‌ای وجود داشته باشد.

وی گفت: خدمات ما به روستاییان متاثر از سیل در قالب بهداشتی، غذایی در طول مدت زمان پیش‌رو وجود دارد که امیدواریم در آینده نزدیک نیز بتوان به نحو مطلوب در خدمت مردم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.