کد خبر : 3032
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 10:50
-

مدیر کل راه وشهرسازی استان خوزستان : اولین بحث ما جابه جایی ۶ منطقه فرسوده است که ۵۰۰۰ واحد مسکونی درمناطق آلوده به نفت وگاز هستند

مدیر کل راه وشهرسازی استان خوزستان :  اولین بحث ما جابه جایی ۶ منطقه فرسوده است که ۵۰۰۰ واحد مسکونی درمناطق آلوده به نفت وگاز هستند

مدیر کل راه وشهرسازی استان خوزستان : اولین بحث ما جابه جایی ۶ منطقه فرسوده است که ۵۰۰۰ واحد مسکونی درمناطق آلوده به نفت وگاز هستند شبکه خبری خوزستان /رضایی مدیر کل راه وشهرسازی استان خوزستان : باید پیش بینی صورت بگیرد که هرچه زودتر مردم جابه جاشوند، در بازدیدی که صورت گرفت مردم در

مدیر کل راه وشهرسازی استان خوزستان :

اولین بحث ما جابه جایی ۶ منطقه فرسوده است که ۵۰۰۰ واحد مسکونی درمناطق آلوده به نفت وگاز هستند

شبکه خبری خوزستان /رضایی مدیر کل راه وشهرسازی استان خوزستان : باید پیش بینی صورت بگیرد که هرچه زودتر مردم جابه جاشوند، در بازدیدی که صورت گرفت مردم در شرایط بسیار بدی به سر می برند با اینکه ساخت وساز در این زمین ها ممنوع است ولی مردم همچنان به صورت غیرقانونی ساخت وساز می کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان :رضایی مدیرکل راه وشهرسازی استان خوزستان درجلسه هماهنگی ستاد بحران مسجدسلیمان عنوان کرد: در مسجدسلیمان ۶۸۰ هکتار بافت فرسوده در ۶ منطقه به شدت در معرض آسیب جدی است اگر این زلزله در نزدیکی مسجدسلیمان رخ می داد قطعا آسیب جدی تری به مردم وارد می شد.
وی افزود: اولین بحث ما جابه جایی ۶ منطقه فرسوده است که ۵۰۰۰ واحد مسکونی درمناطق آلوده به نفت وگاز هستند .
وی گفت: قرار بود که در گذشته این ۵۰۰۰ واحد مسکونی جا به جاشوند که به دلایل مختلفی رخ نداد و در فاز اول طرح جا به جایی برای ۱۴۰۰ نفر پیش بینی که عملیات اجرایی حدود ۹۰۰ واحد آن به علت مشکلات مالی متوقف شد.
رضایی خاطرنشان کرد: یک تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی بنیاد مسکن وزارت نفت به امضا رسید که ۱۲۰ میلیارد بودجه به آن تخصیص یافت که طبق این قرارداد، بنیاد مسکن مجری پروژه، وزارت راه وشهرسازی تامین کننده زمین وشرکت نفت هم منابع مالی را تامین کند که عملیات آن متوقف شد.
وی تصریح کرد: درحال حاضر از این ۹۰۰ واحد مسکونی که عملیات اجرایی آن متوقف شده بود حدود ۳۰۰ واحد آن تا حدود ۷۵ درصد پیشرفت خوبی داشتند و مبلغی حدود ۲۴ میلیارد تومان نیاز است که مابقی عملیات اجرایی این ۳۰۰ واحد تکمیل شوند، اگر این اتفاق بیفتد برای مابقی پروژه برنامه ریزی خواهیم کرد.
رضایی توضیح داد: باید پیش بینی صورت بگیرد که هرچه زودتر مردم جابه جاشوند، در بازدیدی که صورت گرفت مردم در شرایط بسیار بدی به سر می برند با اینکه ساخت وساز در این زمین ها ممنوع است ولی مردم همچنان به صورت غیرقانونی ساخت وساز می کنند.
وی اضافه کرد: بیش از هفتاد هکتار زمین در اختیار وزارت دفاع هستند که می شود روی آن سرمایه گزاری و برنامه ریزی کرد، در چماسیاب نیز ۷۰۰ هکتار زمین موجود است که می شود برای جابه جایی تعدادی از خانوارها روی آن حساب باز کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.