کد خبر : 2740
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 17:16
-

نامه سرگشاده دیگری خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان/جاده مرگ تاکی باید قربانی بگیرد/این جاده جهنمی، انگار کمینگاه مرگ است

نامه سرگشاده دیگری خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان/جاده مرگ تاکی باید قربانی بگیرد/این جاده جهنمی، انگار کمینگاه مرگ است

در پایتخت برای تسریع در  تفریح مردم در شمال جنگل ها را نابود و دل کوه ها را شکافته و اراضی ملی و مستثنیات حقوقی مردم را تصاحب تا چند جاده شمالی احداث گردد و اما در حوزه شما خوزستان و در این مسیر مرگ آور بدون هیچگونه ممانعت و موانع ناهموار چرا این همه بی اعتنایی؟؟؟

نامه سرگشاده دیگری خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان/جاده مرگ تاکی باید قربانی بگیرد/این جاده جهنمی، انگار کمینگاه مرگ است

 

جناب آقای مدیر کل! جاده اهواز به مسجدسلیمان در مسیر مواصلاتی دو استان بزرگ و پر تردد قرار دارد آقای مدیر کل مردم سه شهرستان لالی و اندیکا و مسجدسلیمان برای امرار معاش و نبود اشتغال در منطقه مجبور به تردد در این مسیر جهنمی هستند.

 

یادداشت دریافتی از پرویز دیوید خسروی-اگرچه پیشتر مکاتبات و درخواست‌های بیشماری رابرای تسریع در احداث جاده میانبر در محور پر خطر اهواز به مسجدسلیمان موسوم به جاده مرگ  نگاشته و مسولین وادار شدند با ژست های مدیریتی وعده ها و توجیه هایی را ارایه بدهند این در حالی است که جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد.

 

جناب آقای مدیر کل! راه و شهرسازی خوزستان پیشتر و قبل از ده ها کشته و مجروح و داغ دار شدن مردم و فروپاشی کانون های خانوادگی به عالی ترین  مقام وزارت مطبوع شما دکتر عباس احمد آخوندی نامه ای سرگشاده با مستندات و دلایل و ادله کافی با توجه به ضرورت تردد و استفاده روزانه و دسترسی به مرکز استان از این مسیر جهنمی ضرورت احداث سریع و حذف نقاط حادثه خیز را گوشزد و تقاضا نمودم  متعاقبا به مدیرسلف شما نیز در عریضه سرگشاده دیگری خواستار احداث جاده میانبر در محور مواصلاتی اهواز به مسجد سلیمان شدم که امروزه این محور بنام جاده مرگ نامیده میشود بعد از آن سر گشاده دیگری به جناب رحمانی مقام دیگر عالی وزارت مکتوب شد و حال به حضور انور جنابعالی معروض میدارم.

 

آقای مدیر کل بی اعتنایی و عدم برطرف کردن نقاط حادثه خیز که وظیفه ذاتی و ماهوی کاری مدیریت تحت امر شماست یعنی مباشرت و مشارکت در کشتار بی رحمانه مردم در قربانگاه جاده مرگ.

 

جناب آقای مدیر کل! خیلی متاسفم که نقش سازنده و کلیدی جاده را در ساختار سازی و محوریت و زیر بنایی توسعه و رونق  اقتصادی چندان اهمیت نمی دهند آقای مدیر کل استحقاق منطقه این ضرورت را ایجاد می کند که جاده میانبر هرچه سریعتر احداث گردد.

 

در پایتخت برای تسریع در  تفریح مردم در شمال جنگل ها را نابود و دل کوه ها را شکافته و اراضی ملی و مستثنیات حقوقی مردم را تصاحب تا چند جاده شمالی احداث گردد و اما در حوزه شما خوزستان و در این مسیر مرگ آور بدون هیچگونه ممانعت و موانع ناهموار چرا این همه بی اعتنایی ؟؟؟؟

 

جناب آقای مدیر کل!  این جاده در این منطقه در مسیر مواصلاتی دو استان بزرگ و پر تردد قرار دارد آقای مدیر کل مردم سه شهرستان لالی و اندیکا و مسجدسلیمان برای امرار معاش و نبود اشتغال در منطقه مجبور به تردد و رفت و امد در این مسیر جهنمی هستند.

 

جناب آقای مدیر کل! کل خانواده های بسیار و ماموران دولتی حتی فرماندار و عزیزان دلبند سرپرستان و جگر گوشه های این مردم در این کمینگاه مرگ تلف شدند.

 

جناب آقای مدیر کل! بیشترین منابع و ذخایر انرژی استان در این منطقه قرار دارد.

 

جناب آقای مدیر کل! اخیرا نیز نیروی کار فراوانی در دو پروژه بزرگ ملی در آلومینیوم و ‌پتروشیمی مسجدسلیمان در تردد این جاده اند جان آنها در خطرست.

 

جناب آقای مدیر کل! متاسفانه اذعان و اصرار به این دارم که جنابعالی و مدیران ماضی در شناخت آسیب های جاده ای در استان کم لطفید.

 

در استان تنها ۴نقطه مرگ آور مردم را بکام مرگ می‌کشاند آیا متمرکز شدن روی این چهار نقطه و جلوگیری از مرگ و میر مردم کار شاقیست؟

 

جناب آقای مدیر کل! کل محور ابادان به اهواز محور هفتکل به باغ‌ملک محور اهواز به مسجد سلیمان محور امیدیه به اهواز بیشترین حوادث جاده ای استان را رقم می‌زنند متاسفانه به حال خود رها شدند.

 

جناب آقای مدیر کل! کل اگر در سال در هر نقطه از محور های پر خطر ۱۰کیلومتر در سال ایمن میشد اینهمه مرگ و میر را شاهد نمی بودیم.

 

جناب آقای مدیر کل! جای بسی تأسف و شور بختی و بی کفایتی نمایندگان ادوار و مدیران ماضی و وزرای بی اعتنای راه و سازمان برنامه و شورای برنامه ریزی است  که این کمینگاه مرگ را حتی کددار هم نکردند که اقلا سالانه بودجه ای بعنوان ترمیم و تعمیر و ۰۰۰۰۰۰ در آن انجام شود.

 

متاسفانه فقط تیشه تبلیغات بر دل ریش زمین زده شد و مصوبات پر طمطراق بودجه ای هرگز محقق نشده مردم فریب هم همچنان چشم براه جاده میانبراست حالا این جاده باید سکوی پرش چند دوره انتخابات بهارستانی های این منطقه بشود را خدا می داند.

 

جناب آقای مدیر کل! با احداث جاده میانبر و کوتاه کردن ان به فاصله ۵۵_۴۵کیلومتر ضمن حذف نقاط حادثه از قربانی کردن هم وطنانتان دراین مسیر جهنمی جلوگیری کنید.

 

جناب آقای مدیر کل! با کوتاهی جاده اهواز به مسجد سلیمان چرخه و رونق اقتصادی به واسطه کاهش استهلاک کاهش سوخت وقت و زمان تردد آسان ارتباط بیشتر سرازیر شدن و تبادل کالا و خدمات و امکانات آموزشی درمانی بهداشتی و پزشک و کاهش بسیار چشمگیر هزینه ها را شاهد خواهیم بود و این همان بهره وری و تسریع در تولید وکمک به رونق اقتصادی است.

 

جناب آقای مدیر کل! خاطر شریف رابه این نکته جلب میکنم بعضاً گفته میشد محیط زیست بدلیل قرق شکنی مانع از احداث جاده میانبر شده است و شایع  شده بود در مسیر احداث جاده میانبر وحوش، کل و بز رها شده و این جاده تجاوز به حریم قرق شده است علی ایحاله جان انسانها ارزشمند تر است.

 

وقتی در موضوع ایمن سازی راه ها به مسولیت ها و رسالت کاری خود اعتنا نکنیم مهمترین عامل آبادانی و تنها عامل توسعه یعنی انسان باهمه خلاقیت‌ها انرژی و توانش را نادیده گرفته ایم و این یعنی مرگ تدریجی  یه جامعه.

 

جناب آقای مدیر کل! مطمین باشید عدم مشارکت این مردم در تصمیمات و مشارکت های سیاسی و اجتماعی آتی زایده بی اعتنایی و بی توجهی مسولین و نادیده گرفتن مطالبات آنهاست این شماهایید که باید پاسخ گو باشید.

 

سخن آخر

 

جناب آقای مدیر کل! بیائید با پیگیری و استارت این پروژه نام نیک خود را برای همیشه در دل این مردم مانا کنید.

 

با آرزوی توجه عنایت و پیگیری

 

پرویز دوید خسروی خبرنگار اجتماعی ۲۲/۴/۹۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.