کد خبر : 2689
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 16:43
-

بازدید میدانی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان

بازدید میدانی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان

بازدید میدانی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان به گزارش شبکه خبری خوزستان رییس شورای اسلامی کلانشهراهواز باحضور حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مناطق زلزله زده را از نزدیک مورد بررسی قراردادند و سپس باتشکیل جلسه ای درفرمانداری راهکارهای مناسبت در جهت کمک و همکاری مدیریت شهری

بازدید میدانی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری خوزستان رییس شورای اسلامی کلانشهراهواز باحضور حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مناطق زلزله زده را از نزدیک مورد بررسی قراردادند و سپس باتشکیل جلسه ای درفرمانداری راهکارهای مناسبت در جهت کمک و همکاری مدیریت شهری کلانشهر اهواز با ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان را مورد بررسی قراردادند.

حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری با بیان اینکه حادثه زلزله اخیر روحیه همبستگی ملی و استانی را نشان داد، گفت: دستگاه‌های امدادرسان استانی و شهرستانی و نیروهای مسلح وهمچنین مردم با تمام قوا به یاری زلزله زدگان شتافتند و با نشان دادن همدلی و همبستگی عزم مثال زدنی خود را برای برون رفت از شرایط فعلی و بازگرداندن آرامش به مناطق زلزله زده به نمایش گذاشتند.

حجتی نیا ضمن تشکر از رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: زلزله شهرستان مسجدسلیمان را با بحران بزرگ و عمیقی مواجه و مردم را با مشکلاتی روبرو کرده است که امیدواریم این بحران با کمک دولت وباتشکیل جلسه ای ویژه و خاص رفع شود.

وی گفت: حادثه زلزله اخیر خسارات مالی و روحی فراوانی را به دنبال داشت اما فواید آن نیز همبستگی بین مردم بود که ایجاد شد ما باید از این حوادث ناگوار تجربه گرفته و این تجربیات را در تدوین برنامه‌های آینده لحاظ کنیم.

عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز در سخنانی ضمن ابراز همدردی با مردم شریف مسجدسلیمان گفت: مدیران شهرداری اهواز و در رأس آنها شهردار محترم به طور جدی پای کار میباشند و درصورت نیاز درجهت کمک به شهرستان مسجدسلیمان با تمام وجود تلاش خواهند کرد.

سنواتی افزود: نیروهای شهرداری اهواز هر زمانی که لازم باشد در منطقه حضور خواهند یافت و تلاش خود را برای کمک به شهروندان زلزله زده و همچنین اماکن آسیب دیده به کار خواهند برد و از هیچ اقدامی برای خدمت‌رسانی به مردم این مناطق زلزله زده کوتاهی نخواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.