کد خبر : 2312
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 11:30
-

آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مسجدسلیمانی با حضور سرپرست فرمانداری برگزار شد.

آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مسجدسلیمانی با حضور سرپرست فرمانداری برگزار شد.

آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مسجدسلیمانی با حضور سرپرست فرمانداری برگزار شد. به گزارش سایت شبکه خبری خوزستان /آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با حضور حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری ، داوودی رئیس آموزش و پرورش وهمچنین جمعی از مدیران شهرستانی در محل باشگاه

آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مسجدسلیمانی با حضور سرپرست فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سایت شبکه خبری خوزستان /آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با حضور حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری ، داوودی رئیس آموزش و پرورش وهمچنین جمعی از مدیران شهرستانی در محل باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگیان برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری در این مراسم با بیان اینکه
غنی سازی اوقات فراغت و برنامه ریزی برای آن، فرصت مناسبی برای شکوفا شدن استعدادهای نهفته دانش آموزان و نوجوانان است گفت: وظیفه دینی و اخلاقی همه ما این است قدردان سرمایه های آینده کشورمان باشیم و اوقات فراغت یعنی این که دانش آموزی که درسش را خوانده است باید برای او شرایطی فراهم نمود که از آن برای رشد و تعالی خود استفاده کند و این استعدادیابی و شناسایی استعدادها وظیفه متولیان امور فرهنگی و آموزش و پرورش است و همه مدیران شهرستان نیز باید آموزش وپرورش را در این راه همراهی نماید.
حجتی نیا افزود: از همه امکانات شهرستان جهت بهتر برگزار شدن برنامه های اوقات فراغت استفاده خواهیم کرد تا مسئولان مربوطه دغدغه ای برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه ها نداشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم کیفی سازی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، افزود: همکاری همه دستگاههای فرهنگی شهرستان در برگزاری دوره های آموزشی، علمی و فرهنگی اوقات فراغت لازم و ضروری است.

در پایان این افتتاحیه: داودی رئیس اداره آموزش و پرورش، علی عیدیوندی معاون پرورشی و تربیت بدنی همچنین ولی اسدی کارشناس و مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش به دلیل همکاری برای هر چه بهتر برگزار شدن اوقات فراغت دانش آموزان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.