کد خبر : 2292
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 1:07
-

وعده استاندار در خصوص جاده لالی محقق نشد حداقل ترمیم اساسی شود / خدمات رسانی به منطقه مسکن مهر لالی بسیار ضعیف است

وعده استاندار در خصوص جاده لالی محقق نشد حداقل ترمیم اساسی شود / خدمات رسانی به منطقه مسکن مهر لالی بسیار ضعیف است

سیره علما بر تکریم و احترام بقاع متبرکه بوده است / امام زاده ها سند ظلم ستیری ، مهمان نوازی ، ولایتمداری و حق محوری ایرانی هاست / آنها با هجرت خود به ایران موجب ترویج اسلام در مناطق ما شدند / وجود مکان هاس مقدس این چنینی در شهرستان ، حضور بیشتر اداره اوقاف را در لالی می طلبد

شبکه خبری خوزستان | امام جمعه موقت شهرستان لالی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز قلم عنوان کرد : در ارزش قلم باید گفت که ابزاری است برای ارتباط انسانهای قرنهای گذشته با امروز که حلقه اتصال با انسان های قرن های آینده است .

وی تصریح کرد : مرکب عالمان با تقوا برتر از خون شهدا است و این سخن را زمانی پیامبر فرمود که به مجاهد و جنگجو نیاز بیشتری داشت چرا که قلم خود یکی از سلاح ها است و ما اگر گاهی نسبت به معرفی بزرگان و شهدای شهر گلایه داریم بخاطر این است که آن چنان که باید روی فن بیان و قلم فرزندان کار نکردیم تا آثاری در این زمینه تولید کنند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه با تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت : در کنار نقایصی که وجود دارد از خدماتی که برای آبادانی شهر انجام شده تقدیر می شود اما این تقدیر به این معنا نیست که وضع موجود وضع مطلوب است بلکه باید رویه خدمت به مردم با همت بیشتری ادامه داشته باشد .

خطیب جمعه لالی تاکید کرد :مدیریت صحیح منابع محدود اعتبارات باید به نحوی برنامه ریزی شود تا با اولویت معیشت کارکنان و شهروندان در حوزه فضای سبز و آسفالت در مناطقی که سالهای سال است کاری نشده اقدامهایی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری ، روز مالیات را گرامی داشته و عنوان کرد : مالیات یکی از درآمدهای دولت ها برای اداره کشور است که باید نقش آن در چرخه اقتصادی تبیین شود.

امام جمعه موقت لالی در ادامه با اشاره به روز امامزادگان اظهار داشت : سیره علما بر تکریم و احترام بقاع متبرکه بوده است چرا که امامزاده ها سند ظلم ستیری ، مهمان نوازی ، ولایتمداری و حق محوری ایرانی هاست زیرا آنها با هجرت خود به ایران موجب ترویج اسلام در مناطق ما شدند که وجود مکان هاس مقدس این چنینی در شهرستان ، حضور بیشتر اداره اوقاف را در لالی می طلبد ‌.

وی در بخش دیگری با اشاره به وضعیت نامناسب جاده لالی به مسجدسلیمان در خطاب به اداره راه شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت : متاسفانه باید گفت اکنون که وعده استاندار در خصوص چهار بانده کرده جاده لالی به مسجدسلیمان محقق نشد حداقل آن را ترمیم اساسی کنید و به یک جاده استاندار روستایی ارتقا دهید که ما انتطار داریم اداره راه لالی هم این‌ مشکل مردم را انتقال دهند.

حجت الاسلام جعفری در پایان سخنان خود با اشاره به وضعیت نامناسب منطقه مسکن مهر شهرستان لالی اظهار داشت : افرادی آبرومند با دردسرهای زیادی در آن منطقه خانه تهیه کرده اند اما خدمات رسانی به آنها بسیار ضعیف است به طوری که نهاد مشخصی هم خدمات رسانی به آن ها را نمی پذیرد و باید گفت اولین اقدام این است که مسئولان مشخص کنند چه کسی متولی رسیدگی به این‌ منطقه است و سپس در راستای خدمات دهی بیشتر اقدام کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.