کد خبر : 224
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 15:51
-

عملیات ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت کوی آمار سابق منطقه نمره یک به اتمام رسید + تصاویر

عملیات ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت کوی آمار سابق منطقه نمره یک به اتمام رسید + تصاویر

با توجه به نیاز مناطق مختلف شهر و محلات و همچنین رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد روزانه مردم، روند عمرانی ترمیم روکش آسفالت نوار حفاری این منطقه با همت نیروهای تلاشگر واحد عمران صورت گرفت.

شبکه خبری خوزستان | شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت گرم منطقه نمره یک (پشت آمار سابق) با مساحت تقریبی ۳۵۰ متر مربع خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، شهردار مسجدسلیمان در این رابطه گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت گرم و ترمیم نوار حفاری منطقه نمره یک «پشت آمار سابق» با مساحت تقریبی ۳۵۰ متر مربع با هدف بهبود سطح کیفی و بهسازی معابر و نیز رفع ناهمواری های موجود در مسیر محلات به اتمام رسید.

سلیمانی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان از اولویت های شاخص شهرداری است عنوان کرد: با توجه به نیاز مناطق مختلف شهر و محلات و همچنین رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد روزانه مردم، روند عمرانی ترمیم روکش آسفالت نوار حفاری این منطقه با همت نیروهای تلاشگر واحد عمران صورت گرفت.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه تصریح کرد: از جمله دغدغه های اصلی ساکنین محلات مسجدسلیمان، عدم آسفالت مناسب در طی سالیان گذشته بوده است و لذا امیدواریم در همین راستا با برنامه ریزی هایی که در دستور کار قرار گرفته، با اولویت بندی بتوانیم در روزهای آینده رضایت مندی ساکنین محلات را جلب نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.