کد خبر : 2062
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 19:28
-

احمدهاشمی زاده سرپرست بخشداری بستان شد

احمدهاشمی زاده سرپرست بخشداری بستان شد

پیش از ظهر امروز با تجلیل از بخشدار سابق، احمدهاشمی زاده به عنوان سرپرست بخشدار جدید بخش بستان انتخاب شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، پیش از ظهر امروز  آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش بستان درسالن جلسات بخشداری بستان برگزار واز تلاش‌ها و زحمات بخشدار سابق تجلیل و قدردانی به عمل آمد و

پیش از ظهر امروز با تجلیل از بخشدار سابق، احمدهاشمی زاده به عنوان سرپرست بخشدار جدید بخش بستان انتخاب شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، پیش از ظهر امروز  آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش بستان درسالن جلسات بخشداری بستان برگزار واز تلاش‌ها و زحمات بخشدار سابق تجلیل و قدردانی به عمل آمد و احمدهاشمی زاده به عنوان سرپرست بخشدار جدید بخش بستان انتخاب شد.

حمیدسیلاوی، فرماندار دشت آزادگان در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه محوری می‌تواند در دستور کار بخشدار جدید بخش بستان قرار گیرد اظهار داشت: اگر این کار در دستور کار قرار گیرد بدون شک اثرات مثبت آن را می‌توان در این بخش مشاهده کرد.

فرماندار دشت آزادگان به اهمیت تعامل و همکاری با بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: برقراری تعامل و همکاری با دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای تابعه از دیگر مباحثی است که می‌تواند در دستور کار بخشدار جدید بخش بستان صورت پذیرد.

سیلاوی تصریح کرد: امیدواریم بخشدار جدید بخش بستان در سمتی که بر عهده ایشان گذاشته شد موفق باشند و تلاش‌های خود را در جهت مدیریت هر چه بهتر این بخش انجام دهند
مهندس هاشمی زاده از مدیران با سابقه  که در کارنامه خدمتی و کاری خود سمت هایی چون  شهرداری بستان ، مدیرعامل سازمان آب  دردشت آزادگان وشادگان  و چندین مسوولیت دیگر را به ثبت رسانده است./.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.