کد خبر : 1987
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 17:27
-

جلسه مشترک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با مدیرعامل آب جنوب شرق استان خوزستان برگزار شد.

جلسه مشترک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با مدیرعامل آب جنوب شرق استان خوزستان برگزار شد.

جلسه مشترک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با مدیرعامل آب جنوب شرق استان خوزستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه مشکل بودجودآمده در کمبود و افت فشار آب در برخی از محلات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیاسرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت

جلسه مشترک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با مدیرعامل آب جنوب شرق استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه مشکل بودجودآمده در کمبود و افت فشار آب در برخی از محلات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیاسرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق علیه السّلام
گفت: تأمین آب شرب پایدار مردم مسجدسلیمان یکی از خواسته های مهم مردم این شهرستان است که اجرایی شدن آن در دستور کار مسئولان شرکت آبفا قرار دارد.
حجتی نیا درخصوص بوجود آمدن مشکل کمبودو افت فشار آب در برخی محلات شهرستان طی روزهای گذشته اظهار داشت :طی روزهای گذشته متاسفانه بدلیل مشکل بوجود آمده در شبکه برق تاسیسات آبی شهیدبهنام محمدی (گدار ) شاهد کمبود و افت فشار آب در برخی محلات شهرستان بودیم که با مراجعه و تماس های مکرر همشهریان عزیز روبرو شدیم.

وی با بیان اینکه با پیگیری ها و هماهنگی های لازم جلسه ای در این خصوص با مدیرعامل محترم آب جنوب شرق استان تشکیل شد که در این جلسه تصمیمات خوبی جهت پایداری شبکه آبرسانی در شهرستان اتخاذ گردید.

سرپرست فرمانداری در پایان بااشاره به اینکه فرقی بین شهروندان نیست اظهار داشت: گزارشات کمبود و افت فشار آب در برخی از نقاط شهرستان بدست ما رسیده است که مجموعه فرمانداری و نماینده دولت تا پایداری کامل شبکه آب شهرستان و رفع مشکلات بوجود آمده پیگیر این موضوع خواهند بود.
همچنین مهندس رستگارنیا مدیرعامل آب جنوب شرق استان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)گفت: باتوجه به مشکلات برقی بوجود آمده درتاسیسات شهیدبهنام محمدی (گدار) با پیگیری های ویژه فرماندار و همکاری شرکت توزیع برق شهرستان این مشکل برطرف شد.
رستگار نیا ضمن تشکر از پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته توسط حجتی نیا سرپرست فرمانداری افزود: امیدواریم با توجه تصمیمات اتخاذشده در این جلسه مردم شریف مسجدسلیمان دیگر شاهد و کمبود و افت فشار آب در فصل تابستان نباشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.