کد خبر : 1975
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 3:20
-

دلنوشته مردم بخش میداوود به مسئولین باغملک

دلنوشته مردم بخش میداوود به مسئولین باغملک

انتقال آب از سد جره به رامهرمز و بی عدالتی در حق بخش میداوود و شهرستان باغملک

دلنوشته‌ای از جانب تمامی مردم بخش میداوود…

باز هم تاسف و ناله و احساس ناراحتی در وجود مردم بی پناه میداوود اوج گرفت…

 

ای کاش زلزله کرمانشاه در میداوود رخ میداد تا حداقل ما اهالی میداوود به بلای آسمانی میمردیم و روزانه انقدر از دست مسئولین استانی و مظلومیت میداوود بی دفاع عذاب نمیکشیدیم…

 

این روزها مردم میداوود مرگ آنی را به این مرگ تدریجی ترجیح میدهند…

 

بیش از چهل سال است که در حسرت آب شرب هستیم؛ در میان رودخانه اعلا و رودزرد و سد جره واقع شده‌ایم؛ اما هر بار که به استاندار خوزستان و فرماندار باغملک برای انتقال آب درخواست میدهیم به ما اهمیتی داده نمیشود!
انگار که ما اهالی میداوود ایرانی نیستیم و تبعه ایرانی به حساب نمی‌آییم….

 

این روزها جوی عجیب بر مردم میداوود حاکم است؛ چشمان پیرمردان کشاورز میداوود دیگر تاب و تحمل نگه داشتن اشک ها را ندارد؛ زن‌هایمان نمیتوانند جلوی شیون و ناله خود را بگیرند؛ هیچ کدام جوان‌هایمان دیگر به آینده امیدی ندارند

 

مسئولان استانی به شما تبریک میگوییم!

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

میداوود مُرد!

 

جناب حاجی زاده؛ مردم میداوود داعشی نیستند!
میداوودیان مردمی هستند که ۷۴ شهید را با افتخار، فدای آرمان‌های انقلاب کردند تا بتوانند به سهم خویش نهال نوپای انقلاب را در آن برهه سرنوشت ساز آبیاری کنند

 

میداوود دیار سرداران و سرتیپانی همچون حاج علی نوری ممبینی‌ها و کردزنگنه‌‌ها و نورمحمد ممبینی‌هاست

 

آقای حاجی زاده؛ اینجا میداوود است؛ اینجا محلی‌ست که شما و دوستان شما آب و برق و زمین‌های مردمانش را با وعده‌های رنگین، برای احداث سد جره به ازای متری ۶۹۰ تک تومانی غصب کردید و بعد از ده‌ها سال پول هر متر را که به اندازه قیمت یک عدد پفک بود را پرداخت نکردید….

 

جناب حاجی زاده‌ و استاندار خوزستان؛ اینجا میداوود است؛
اینجا سرزمینی‌ست که هزار هکتار از زمین‌هایش که در فاصله چند متری از سد جره واقع شده‌اند، چند سالی میشود بازار کشت‌شان بی رونق شده؛ به دلیل آنکه به صاحبان این زمین‌ها حق برداشت آب از جانب دوستان شما داده نمیشود‌….

 

جناب جاجی زاده؛ آیا این درست است که به مردم میداوود با وجود بحران کمبود آب، حق برداشت آب شرب از سد جره داده نشود، اما از طرفی دیگر کانال های خبری رامهرمز هل هله کنان خبر انتقال آب شرب از سد جره به رامهرمز را فریاد بزنند و بر زخم عمیق و کهنه مردم میداوود نمک بپاشند؟؟؟

 

آیا انصاف است که میداوودیان با اینکه در کنار منبع آب شرب قرار دارند؛ به دلیل ناتوانی و بی لیاقتی یک عده‌ای که در راس قرار گرفته‌اند یک هفته آب شرب نداشته باشند ومنتظر تانکر آب که از باغملک می‌آید بمانند؟؟؟؟

 

آقایان محترم! به خدا سوگند صبر مردم حدی دارد! حق مردم میداود را پایمال نکنید؛ نگذارید مردم میداوود بیش از این از شما خشمگین شوند!
*شما حق ندارید آبی را که سهم مردم میداوود و شهرستان باغملک است را به ناحق به رامهرمز ببرید و علنا در نظام جمهوری اسلامی به عدالت اجتماعی ضربه وارد کنید!

 

آقای نجاتی‌پور؛ فرماندار محترم شهرستان باغملک!
ما مردم میداوود بدون تعارف به شما میگوییم که اگر توان مقابله با مسئولین استانی را ندارید احترامانه کنار بروید و بگذارید سیل خروشان مردم میداوود بخاطر این بی عدالتی، به طور خودجوش کار خود را انجام دهد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.