کد خبر : 1604
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 17:08
-

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضائیه بسم الله الرحمن الرحیم هفته اول تیرماه هرسال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است. خادمان مردم

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته اول تیرماه هرسال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.
خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده که صبغه ای الهی دارد و  حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون “بهشتی” مظلوم است.
این ایام فرصت مغتنمی ست برای یادکردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه است تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود .
اینجانب با گرامی داشتن یاد وخاطره شهدای والامقام هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضائی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان شاغل در دستگاه قضائی به ویژه قضات و مسئولین دستگاه قضایی شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات این عزیزان و نقش بی بدیل آنان در نظم و امنیت موجود شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.