کد خبر : 1401
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 20:18
-

اولین نشست خبری فرماندار مسجدسلیمان

اولین نشست خبری فرماندار مسجدسلیمان

نشست مطبوعاتی حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان باجمعی ازاصحاب رسانه روز یکشنبه ۹۸/۳/۱۹ برگزار شد. سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت در ارتباط با مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: تیم نفت تنها امید مردم و جوانان این شهرستان است. آن چه وظیفه ما بوده است

نشست مطبوعاتی حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان باجمعی ازاصحاب رسانه روز یکشنبه ۹۸/۳/۱۹ برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت در ارتباط با مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: تیم نفت تنها امید مردم و جوانان این شهرستان است. آن چه وظیفه ما بوده است را انجام دادیم. وی گفت: در جلسه ای با حضور نماینده محترم و اعضای محترم شورای تامین مصوب کردیم هر چه سریع تر وضعیت این تیم مشخص شود و این مصوبه به استانداری نیز ارسال شده است. حجتی نیا ادامه داد: این نمی شود که مسئولان وزارت نفت بگویند تیم از آن ماست اما حاضر نمی شویم برای آن هزینه کنم و این دوگانگی باید برطرف شود. وی گفت: بعضی ها شایعه کرده اند بنده تلاش کرده ام آقای پورموسوی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کنم در حالی که تیم نفت مسجدسلیمان هیئت مدیره دارد و آن ها تصمیم خواهند گرفت چه کسی باید سرمربی فصل آینده این تیم باشد همان گونه که در ابتدای ورودم اعضای محترم هیئت مدیره به بنده گفتند برای این که شوک به تیم وارد شود لازم است سرمربی تغییر کند و من نیز از تصمیم آن ها حمایت نمودم. اما در حال حاضر همان مشکلات فصل گذشته از سوی وزارت نفت مجدداً گریبان هیئت مدیره را گرفته است و آن ها نمی توانند تصمیم گیری کنند که امیدواریم هر چه سریع تر این موضوع برطرف شود
 سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان اظهار داشت:درحدتوان پیگیر تکمیل پروژه های جاده میانبر، فرودگاه و پتروپالایش هستیم ، متاسفانه دربحث پتروپالایش با وجود پیگیری های نماینده و مدیرعامل پتروشیمی بعضی از مسئولان کشوری بی توجهی نمودند ولی امیدواریم هرچه سریع تر کار پیش برود چرا که اگر این پروژه ها به نتیجه برسند علاوه براینکه ارزش افزوده خواهند داشت باعث اشتغال زایی درشهرستان نیز خواهد شد.

وی افزود : باتوجه به آمار بالای بیکاری درسطح شهرستان ازاصحاب رسانه درخواست دارم باانعکاس اخبار امیدوارکننده ووحدت بین مسئولین شهرستان نقطه امید را دردل مردم روشن کنند البته این به این معنانیست که انتقادی صورت نگیرد بلکه اگر انتقادی صورت می گیرد انتقاد سازنده باشد و وحدت جامعه راتقویت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.