کد خبر : 1374
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 خرداد 1398 - 11:23
-

سارقان منازل در اهواز دستگیر شدند

سارقان منازل در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل،در پی هوشیاری و اعلام به موقع نگهبان محله، در یکی از مناطق این شهر خبر داد. سرهنگ محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید پیشگیری و مبارزه با سرقت، و در پی تماس تلفنی نگهبان محله، مبنی بر ورود

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل،در پی هوشیاری و اعلام به موقع نگهبان محله، در یکی از مناطق این شهر خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید پیشگیری و مبارزه با سرقت، و در پی تماس تلفنی نگهبان محله، مبنی بر ورود ۳ سارق به منزل یکی از شهروندان، عوامل گشت کلانتری ۱۸ این پلیس،جهت بررسی موضوع و دستگیری سارقان، بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود:باحضوربه موقع پلیس در صحنه، سارقان سعی می کنند از طریق پشت بام منزل اقدام به فرار می‌کنندکه با سرعت عمل و هوشیاری پلیس مواجه می شوند. پس از مقاومت سارقان و بی توجهی به دستور ایست پلیس نهایتا، ماموران بارعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی و هر ۳ سارق را دستگیر می‌کنند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس، سارقان به بیش از ۱۱ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در پایان، ضمن اشاره به تحویل هر ۳ سارق به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: یکی از راه های کاربردی و تاثیر گذار در امر پیشگیری از سرقت منزل، استفاده و به کارگیری نگهبان محله است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.