کد خبر : 1320
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 خرداد 1398 - 13:42
-

شهر بستان بدون بخشدار مانده است

شهر بستان بدون بخشدار مانده است

روستاهای بخش بستان از ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری برخوردار بوده و این امور مطمئناً می‌تواند در رونق این شهر مؤثر باشد؛ اما تا زمانی که برای بخشداری این شهربخشدار تعیین نشود، شهر همچنان در دستیابی به جایگاه تعریف شده‌اش ناکام خواهد بود.

 

شبکه خبری خوزستان | بخشداری بستان پس از گذشت یک هفته از خداحافظی بخشدار قبلی، هنوز بدون بخشدار اداره می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، در حیطه مدیریت اجرایی شهرستان‌ بعد از فرماندار که شخص اول اجرایی و نماینده دولت در هر شهرستان به حساب می‌آید، بخشدار مرکزی و بخشداری که برای این پست انتخاب می‌شود نقش بسزایی در اداره امورات اجرایی بخش و روستاهای تابع ایفا می‌کنند.

حدود یک هفته قبل بود بخشدار بخش مرکزی بستان  پس از انتصاب ایشان به فرماندار هویزه و با صندلی بخشداری این شهر خداحافظی کرد.

روستاهای بخش بستان از ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری برخوردار بوده و این امور مطمئناً می‌تواند در رونق این شهر مؤثر باشد؛ اما تا زمانی که برای بخشداری این شهربخشدار تعیین نشود،  شهر همچنان در دستیابی به جایگاه تعریف شده‌اش ناکام خواهد بود.

در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی  شهربستان، معرفی بخشدار از سوی استانداری خوزستان است تا به دلیل نداشتن متولی، روستاهای بخش بستان ضربه نخورند و شوراها، دهیاران و مردم امیدوار باشند که می‌توانند با وجود بخشداری، شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون باشند.

به نظر می‌رسد که تاخیر در انتخاب بخشدار جدید  نگران کننده بوده و انتظار می رود؛ فرد شایسته، علاقمند، با برنامه، کارآمد، پاسخگو، بومی ،جوان و با انرژی برای سمت انتخاب شود.

گاهی زمزمه‌هایی از گزینه‌هایی برای تصدی بخشداری بستان به گوش می‌رسد که برخی از آن‌ها در حد یک شایعه باقی می‌مانند و عده‌ای دیگر به سمت‌های دیگری منصوب می‌شوند.

تعلل در انتخاب بخشدار بستان به ضرر مردم روستاهای این منطقه است و بلاتکلیف بودن بخشدار دراین چندهفته اخیر به‌هیچ‌عنوان به سود مردم منطقه نبوده و بدون شک با تداوم این روند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به توسعه‌یافتگی روستاها وارد می‌کند./.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.