کد خبر : 1156
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 18:45
-

جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه،ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،حجتی فرماندار و مدیران ادارات،جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی قبول طاعات و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)گفت:در روزهای گذشته مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلای شهرستان مسجدسلیمان برگزار

با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه،ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،حجتی فرماندار و مدیران ادارات،جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی قبول طاعات و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)گفت:در روزهای گذشته مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلای شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد که جا دارد از زحمات امام جمعه شهرستان،سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل صداوسیما استان خوزستان برای پخش این مراسم تشکر کنیم و همچنین از شورای تامین شهرستان بدلیل برنامه ریزی و برقراری تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات تیم نفت مسجدسلیمان قدردانی می کنیم.
وی ادامه داد:در ماه مبارک رمضان هستیم و انتظار داریم بعضی ادارات بحث روزه خواری را رعایت کنند تا منزلت این ماه مبارک حفظ شود و ادارات مختلف خدماتی مثل شهرداری،سازمان آب و برق نهایت همکاری را با آموزش و پرورش شهرستان بدلیل برگزاری امتحانات دانش آموزان داشته باشند.
حجت الاسلام حجتی اضافه کرد:در چند روز گذشته از ادارات مختلف با در نظر گرفتن آیتم های مثل تکریم ارباب رجوع،حضور به موقع و….بازرسی صورت گرفت که دو اداره جهاد کشاورزی و تامین اجتماعی تاکنون عملکرد خوبی داشتند و تمامی ادارات بحث تکریم ارباب رجوع را مدنظر داشته باشند و اینکه که بعضی از مسئولین هنگام برگزاری جلسه با نیم ساعت تاخیر حضور پیدا می کنند قطعا این اتفاق چهره خوبی ندارد و باید این موضوع رعایت شود.

فرماندار مسجدسلیمان تاکید کرد:شورای اداری چارچوب دارد و در ۴۰ روز گذشته سعی کردیم مشکلات را پیگیری کنیم و قطعا در این مدت کوتاه نمی توان تمام مشکلات را حل کرد.
در ادامه امام جمعه مسجدسلیمان طی سخنانی گفت:ماه رمضان،ماه تقویت اراده هاست و خوشبختیم در شرایط فعلی که مردم ما روزه دار و با ایمان در حال زندگی کردن هستند زیرا زمان فعلی،زمان جنگ اراده ها است.
وی افزود:کشور ایران الگوهای زیادی دارد مثل امام خمینی(ره) که با سن بالای خود در بیمارستان نماز خود را ترک نمی کرد و تا آخرین لحظات عمر خود محکم استوار حرکت می کرد.
حجت الاسلام امینی اضافه کرد:در همین مسجدسلیمان که سرآمد مشکلات است خیلی کارها می توان انجام داد،مثلا چند مدت است هوانیروز قصد دارد شهرک بزرگ امام رضا (ع) را ساخت کند و چند ماه دیگر هستند اما متاسفانه تا این لحظه هیچ کاری انجام نشده است یا زمین های ارتش منطقه انبارخوراکی که ما را یاد بیابان ها می اندازد،مسجدسلیمان آنچنان که می بایست شهریت جدی نداد باید فوق العاده عمل کنیم اما علیرغم همه مشکلات،خوبی های زیادی در شهر وجود دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بخشی دیگر از سخنان خود از تلاش های چند ساله برای چاپ یک کتاب خبر داد و گفت:چند سال است در تلاشیم تا یک کتاب را به چاپ برسانیم که تاریخ رشادت و ایثار ایل بختیاری را روایت می کند و متعلق به شهرهای مسجدسلیمان،اندیکا و لالی است و تنها به یک شهرستان ختم نمی شود.
نماینده مردم مسجدسلیمان در ادامه این جلسه طی سخنانی عنوان کرد:انتظار داریم جلسات مختلف مخصوصا شورای اداری هدفمندتر برگزار شود و اگر در جلسه ای موضوعی مصوب می شود در جلسات مرور و پیگیری شود مثلا سالهاست مجوز تغییر و تخریب بیمارستان قدیم گرفته شده است اما جای تعجب دارد چرا تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته یا بحث مجوز تاسیس دی کلینیک تامین اجتماعی که دوسال مجوز آن گرفته شد اما در این موضوع همینطور اقدامات عملی صورت نگرفته است و نیاز داریم تا جلسات را به سمت عملیاتی ببریم و نتیجه آن را اطلاع رسانی کنیم.
وی ادامه داد:ادارات بخشی عمل کنند اما با نگاه شهرستانی تصمیم گیری کنند و مردم انتظار دارند تا خروجی جلسات باعث حل مشکلشان شود و خوشحال شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.