کد خبر : 1148
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 7:21
-

آقای استاندار،نقطه ی عطفی و شروع تازه ای بر داستان غم انگیز اهالی روستاهای محور شهرک دامپروری تلبزان به تاچکر پرسیا دو بلوطان باشید

آقای استاندار،نقطه ی عطفی و شروع تازه ای بر داستان غم انگیز اهالی روستاهای محور شهرک دامپروری تلبزان به تاچکر پرسیا دو بلوطان باشید

ساکنین این روستاها از بی مهری دستگاههای اجرایی اعم از شهرستان و استان گله مندند ، علیرغم اینکه بارها درد دل مردم از نبود امکانات به گوش مسئولین منعکس شده ؛ اما متاسفانه تاکنون اقداماتی درخور مردمان این منطقه صورت نگرفته است.

شبکه خبری خوزستان//آقای استاندار،نقطه ی عطفی و شروع تازه ای بر داستان غم انگیز اهالی روستاهای محور شهرک دامپروری تلبزان به تاچکر پرسیا دو بلوطان باشید.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر شریعتی ، استاندار محترم استان خوزستان

باسلام و احترام و آرزوی توفیق الهی برای جنابعالی و همکاران محترمتان در دستگاه های اجرایی؛ احتراما به استحضار عالی میرساند؛ این چند سطرمرقومه؛ داستان زندگی مردمی زجردیده اما صبور ساکن روستاهای جابالون، هزار مشکی، دلی علیا، دلی محمد حسین خون ،امامزاده شاهزاده عبدالله، ریزلا، آبحمام امیرالمؤمنین، گل شه، تل قوچان، سبز آباد، قاسم آباد، آب بید،نرگسی ده کهنه،چهارقاش، ده چالی، دوبلوطان از توابع بخش گلگیر در شهرستان مسجدسلیمان است.
امید است با بذل عنایات حضرتعالی و نظر مساعد سایر مسئولین استانی و شهرستانی از این فلاکت رهایی یابند و توجه به مشکلات سکنه این منطقه؛ زمینه باقیات صالحاتی برای مسوولین باشد.
با توجه به تبعیض های ناروا که منجر به از بین رفتن عدالت و ضایع شدن حقوق مردم محروم و رنج کشیده روستاهای مذکور است، نظر حضرتعالی و دیگر مسئولان را جهت احیاء حقوق و برپایی عدالت به نکات ذیل جلب می نماییم.

روستاهای محور شهرک دامپروری تلبزان به تاچکر پرسیا ( جابالون، هزار مشکی، دلی علیا، دلی محمد حسین خون ،امامزاده شاهزاده عبدالله، ریزلا، آبحمام امیرالمؤمنین، گل شه، تل قوچان، سبز آباد، قاسم آباد، آب بید،نرگسی ده کهنه،چهارقاش، ده چالی، دوبلوطان ) به عنوان محرومترین روستاهای شهرستان مسجدسلیمان ، به رغم برخورداری از منابع طبیعی، اعم از وجود چاه نفت، گردشگری، دامپروری، اماکن زیارتی سیاحتی، کشاورزی، جنگل داری و… از مشکلات و تنگناهایی رنج می برد که ضرورت دارد با سیاست گزاری؛ برنامه ریزی بهنگام و تخصیص منابع مالی، به سمت آبادانی رهنمون شود. روستاهای مذکور در محرومیت و نبود امکانات به سر می برد و از قافله پیشرفت دور مانده و نیازهای مردم شریف این منطقه بی پاسخ مانده است.
هم اکنون مشکلات متعددی از قبیل؛ نبود راه مواصلاتی محور شهرک دامپروری تلبزان به تاچکر که مهمترین دغدغه مردم این منطقه است، نبود آب شرب بهداشتی در روستاها ؛ نبود امکانات بهداشتی و درمانی و ده ها مشکل ریز و درشت زیربنایی، مردم شریف این خطه را با نگرانی مواجه ساخته است.
استاندار محترم؛ ساکنین این روستاها از بی مهری دستگاههای اجرایی اعم از شهرستان و استان گله مندند. علیرغم اینکه بارها درد دل مردم از نبود امکانات به گوش مسئولین منعکس شده ؛ اما متاسفانه تاکنون اقداماتی درخور مردمان این منطقه صورت نگرفته است.
جناب آقای استاندار شایسته است حضرتعالی مطلع شوید، که خط لوله نفت در تمام طول مسیر از محور شهرک دامپروری تلبزان به تاچکر پرسیا عبور می‌کند و علیرغم دوندگی های بیش از ۳۰ سال اهالی به ادارات استان و شهرستان مسجدسلیمان تاکنون هیچ نتیجه ای جز مهاجرت های بی رویه به شهر نداشته است.
مرگ زنان و فرزندان این منطقه درحالی مقابل چشمانمان رقم میخورد که جاده و ماشینی برای انتقال ساکنین وجود ندارد. این درحالیست که درطول روز دستان مادران و پدران چشم نگران ؛ رو به سوی آسمان بلند است که دراین مدت اتفاقی برای اعضای خانواده آنها نیفتد .
درحالیکه طی همین مدت هزاران کیلومتر جاده چند بانده و بزرگراه در استان احداث شده؛ اما این جاده به دلایل نامعلومی اسیر نامهربانی مسئولین بومی و غیر بومی شده است.
درخواست مردم روستاهای مذکور برای احداث جاده و امکانات درمانی و بهداشتی از مسئولین ذیربط(الی الخصوص مدیران ارشد شرکت نفت) بخواهید که توضیح دهند که چرا چنین وضعیت اسفباری در این روستاها حکمفرماست؟
مردم زجرکشیده و محروم روستاهای مذکور که تکیه گاهی جزء مسئولان دلسوز به نظام ندارند درمقابل این بی مهری ها چه بگویند؟ جزء اینکه بگویند، آقای استاندار به داد بیچارگان برسید،علمای عظام با عنایت به سخن پیامبر اکرم (ص): ((هر کس صدای مظلومی را بشنود و به او کمک نکند مسلمان نیست )) به داد مظلومان برسید ، مسئولان محترم اجرایی دلسوز به نظام ، به داد این محرومان برسید در اسرع وقت تدابیر و تمهیداتی را برای رهایی مردم محروم این روستاها از این وضعیت اسفبار اتخاذ نمایید ؛
جناب آقای استاندار، شما نقطه ی عطفی و شروع مبارک و تازه ای بر این داستان غم انگیز باشید. امید است با تلاش مجدانه حضرتعالی که مسلماً مرضی رضای حق تعالی نیز هست ؛ شاهد استیفای حقوق اهالی این روستاها باشیم.
و این موجبات دلگرمی ما شود برای رفتن به سوی فردایی بهتر.

با کمال احترام ؛ حسین عسکری 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.