کد خبر : 1076
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 2:54
-

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها : سیل محصولات ۱۶۰ هزار هکتار از مزارع کشاورزی خوزستان را از بین برد

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها : سیل محصولات ۱۶۰ هزار هکتار از مزارع کشاورزی خوزستان را از بین برد

در مناطقی که دچار سیل گرفتگی شد محصولاتی کشاورزی زیادی که بیشترین آن گندم و جو بود آسیب دید. این مزارع زیرآب رفتند و با توجه به این‌که محصول در شرف برداشت بود از بین رفت.

 

شبکه خبری خوزستان | سیل محصولات ۱۶۰ هزار هکتار از مزارع کشاورزی خوزستان را از بین برد

موسوی زاده بابیان اینکه سیل محصولات ۱۶۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان را از بین برد گفت: در باقی مناطق که درگیر سیل نبودند محصولات باکیفیت و خوبی برداشت شده است.

سید محسن موسوی زاده نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها در پاسخ به سؤالی مبنی بر خسارت سیل به کشاورزان استان گفت: در مناطقی که دچار سیل گرفتگی شد محصولاتی کشاورزی زیادی که بیشترین آن گندم و جو بود آسیب دید. این مزارع زیرآب رفتند و با توجه به این‌که محصول در شرف برداشت بود از بین رفت.

موسوی زاده بابیان اینکه بیشتر مزارع خوزستان نیز درو شدند ادامه داد: در مناطقی که درگیر سیل نبودند با توجه به بارندگی خوب سال جدید محصول بسیار خوبی به‌دست‌آمده و اکنون از سوی سیلوها خریداری می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها بیان کرد: ۱۶۰ هزار هکتار از مزارع دچار سیل گرفتگی شدند که مقیاس بالایی است و خسارت زیادی هم به کشاورزان وارد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.