کد خبر : 1012
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398 - 12:32
-

دیدار چهره به چهره نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم اهواز + فیلم

دیدار چهره به چهره نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم اهواز + فیلم

دیدار مردمی و صمیمی نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان امروز سوم خردادماه بعد از اقامه نماز جمعه و در شبستان امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد و مردم از نزدیک دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و توسط مدیر دستگاه مربوطه با نماینده تام الاختیار بررسی شد.

شبکه خبری خوزستان | ملاقات مردمی نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و میز خدمت دستگاه‌های مختلف سطح استان در اقدامی شایسته بعد از اقامه نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

 

 

ملاقات عمومی مردم استان خوزستان کاری ابتکاری و خلاقانه است که در راستای مطالبه‌گری مردم و دیدار چهره به چهره ملت شهیدپرور خوزستان برگزار شده که با استقبال قابل توجه آنها نیز همراه شد.

برگزاری اینگونه ملاقات‌ها می‌تواند در راستای ارتباط نزدیک و طرح دغدغه‌ها و مطالبات مردمی اثرگذار باشد و فاصله ایجاد شده بین مسئولان و مردم را کاهش داده و در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب گام برداشت.

برگزاری این نشست بعد از چندین سال و شاید برای نخستین بار توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسو‌ی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد تا بار دیگر بارقه‌های امید نسبت به پیگیری مطالبات مردم در دل آنها روشن شوند.

دیدار مردمی و صمیمی نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیروز سوم خردادماه بعد از اقامه نماز جمعه و در شبستان امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد و مردم از نزدیک دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و توسط مدیر دستگاه مربوطه با نماینده تام الاختیار بررسی شد.

در میز خدمت دیروز نماز جمعه اهواز از فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، دادگستری استان خوزستان، سازمان بازرسی استان خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حضور داشتند و به سوالات و دغدغه‌های مردم پاسخ دادند.

همچنین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان، شورای شهر اهواز و شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز همزمان در شبستان مصلی امام خمینی(ره) حضور داشته و با مردم دیدار چهره به چهره داشتند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.