کد خبر : 17294
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 14:09
-

بدون در نظر گرفتن مسائل جناحی، طایفه ای و باندبازی به دنبال خدمت به مردم و شهروندان باشیم

بدون در نظر گرفتن مسائل جناحی، طایفه ای و باندبازی به دنبال خدمت به مردم و شهروندان باشیم

دکتر ورناصری در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان ضمن تاکید بر تشکیل قرارگاه جهادی در شهرستان و پیگیری پروژه های نیمه تمام بیان داشت: بدون در نظر گرفتن مسائل جناحی، طایفه ای و باندبازی به دنبال خدمت به مردم و شهروندان باشیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی

دکتر ورناصری در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان ضمن تاکید بر تشکیل قرارگاه جهادی در شهرستان و پیگیری پروژه های نیمه تمام بیان داشت: بدون در نظر گرفتن مسائل جناحی، طایفه ای و باندبازی به دنبال خدمت به مردم و شهروندان باشیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر نماینده مردم جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان صبح امروز با حضور دکتر ورناصری، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان برگزار گردید.
دکتر ورناصری ضمن تبریک فرا رسیدن مناسبت های فرخنده پیش رو و گرامیداشت یاد و خاطره دکتر بهشتی بعنوان یک مدیر مردم محور اظهار داشت: فلسفه وجودی ما خدمتگزاری به مردم است و بر عهدی که بستیم پایبند آن هستیم. بی توجهی به خواسته های مردم با چشم پوشی بر ظرفیت های موجود پذیرفته نیست و از این رو مردم انتظار دارند تا روند تغییرات به شکل سریع اتفاق بیفتد.
وی ضمن قدردانی از زحمات نماینده پیشین، مجریان و ناظرین انتخابات مجلس و همچنین تلاش های مسئولین ادارات و نهادهایی از جمله شبکه بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا تصریح نمود: انتخابات تمام شده و اصل کار خدمتگزاری به جامعه و مردم است. متاسفانه نگرانی های مردم قبل و بعد انتخابات وجود داشته و دارد و کاستن از این نگرانی ها نیازمند یک تدبیر است؛ تدبیری که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بایستی در مدیریت جهادی اتفاق بیفتد.

نماینده مردم شهرستان ضمن اشاره از گلایه مندی مردم از نحوه عملکرد و برخورد برخی مدیران و دستگاهها خاطرنشان کردند: بنده در ادامه ی خدمت به مردم و بعنوان خادم آن ها بصورت سرزده بازدیدهایی از برخی ادارات داشته ام و این روند ادامه خواهد داشت. انتظارم این است که با نگاهی جناحی با مشکلات برخورد نکنیم و بدون در نظر گرفتن نتیجه انتخابات و فارغ از برخی جریان ها درصدد خدمت به ولی نعمتان خود باشیم‌.
دکتر ورناصری در ادامه افزود: حدفاصل دو انتخابات نقطه ای در چهار شهرستان نبوده که از آن بازدید نداشته باشم و از این رو به تمامی مشکلات موجود آگاهی دارم. روز گذشته نیز به منطقه ای حدفاصل مرز دزفول و لالی سرکشی نمودم که از امکانات آب، برق، گاز و تلفن محروم بوده و این مایه خجالت کسانی است که طی چهل سال می توانستند اقداماتی صورت دهند اما انجام ندادند.
وی ضمن اشاره به برگزاری نشست با بیش از چهل مدیرکل در استان و بیان مشکلات و نارسایی های موجود افزود: اگر به موازات همان هفتاد و چند اولین های شهرستان حرکت می نمودیم و عمل می کردیم اکنون ، هم تراز کشورهای اروپایی بودیم. علیرغم برخورداری از نعمت های بی دریغ همچنان در خدمات رسانی به مردم، اشتغال و بسیاری موارد دیگر همچنان کمبودهایی وجود دارد اما بنده به رفع مشکلات و آینده ای روشن با توجه به کشور غنی و ظرفیت های موجود خوشبین و امیدوارم هستم.
دکتر ورناصری با بیان این مطلب که حدود یک چهارم اراضی دیم در سطح چهار شهرستان و نیز ۲۵ درصد منابع آبی ایران قابل تنظیم در منطقه ، از گتوند تا هفتکل وجود دارد افزود: از ۱۲۰ هزار هکتار زمین قابل کشت و استحصال موجود و طرح ۵۵۰ هزارهکتاری مقام معظم رهبری چرا ما در منطقه نتوانستیم یک هکتار هم بهره مند شویم. ما از ثروت موجود بایستی استفاده کنیم و بواسطه همین داشته ها می توانیم مطالبه گری کنیم.
وی همچنین با تاکید بر تشکیل قرارگاه جهادی در شهرستان جهت پیگیری پروژه های نیمه تمام بیان داشت: این طرح ها بجای این که نماد توانایی ما باشد، به نماد منفی و نا توانایی ما تبدیل شده است. انتظار می رود هر مدیر شهرستان حکم مدیرکل داشته باشد و با تمام توان کار را پیش ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.