کد خبر : 16957
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 2:52
-

نهال کاری در پارک شهید سبحانی همزمان با روز گل و گیاه

نهال کاری در پارک شهید سبحانی همزمان با روز گل و گیاه

شبکه خبری خوزستان// همزمان با روز گل و گیاه و با همکاری انجمن احیاگران طبیعت خوزستان و شهرداری منطقه ۶برنامه کاشت نهال در پارک شهید سبحانی محله لشکر انجام گرفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به مناسبت روز گل و گیاه برنامه نهالکاری با مشارکت انجمن احیاگران طبیعت خوزستان و شهرداری منطقه ۶ اهواز در 

شبکه خبری خوزستان// همزمان با روز گل و گیاه و با همکاری انجمن احیاگران طبیعت خوزستان و شهرداری منطقه ۶برنامه کاشت نهال در پارک شهید سبحانی محله لشکر انجام گرفت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، به مناسبت روز گل و گیاه برنامه نهالکاری با مشارکت انجمن احیاگران طبیعت خوزستان و شهرداری منطقه ۶ اهواز در  پارک شهید سبحانی محله لشکر انجام شد.
احمد جرفی مدیر عامل انجمن احیاگران طبیعت خوزستان در این خصوص اظهار داشت: با فرهنگ سازی و تکثیر برنامه های کاشت گل و گیاه شهروندان را به اقدام و عمل تشویق میکنیم تا بنا به شرایط موجود در منطقه اهواز فقط درخواست ما از مسؤلین نباشد و ما نیز گام موثری برای شهر خودمان برداریم.
وی افزود: محیط زیست اهواز به فعالان محیط زیست امید دارد و در این راستا از هیچ کوششی برای حفظ محیط زیست و توسعه فضای سبز دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.