کد خبر : 13639
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1399 - 1:15
-

جناب وزیر محترم بهداشت جلو مصاحبه های فرمایشی و دیکته شده پزشکان مبتدی در صدا و سیما را بگیرید   متاسفانه در چند مورد یکی در شبکه سراسری خبر و دیگر در برنامه فرمول یک دو تن از پزشکان کم تجربه و تازه به میدان آمده جویای نام را به مصاحبه دعوت و‌شور بختانه بدفعات

جناب وزیر محترم بهداشت جلو مصاحبه های فرمایشی و دیکته شده پزشکان مبتدی در صدا و سیما را بگیرید

 

متاسفانه در چند مورد یکی در شبکه سراسری خبر و دیگر در برنامه فرمول یک دو تن از پزشکان کم تجربه و تازه به میدان آمده جویای نام را به مصاحبه دعوت و‌شور بختانه بدفعات هم‌ مصاحبه انها پخش و بدبختانه تراز ان ساده لوحانی هم‌ این مصاحبه هادر فضای مجازی بگردش در اوردند.

جناب دکتر نمکی باعث تاسف است با وجود خیل پزشکان حاذق و با تجربه و با دانش از پزشکان کم سواد و بی تجربه ای دستچین شده برای گمراهی مردم برای راهنمایی دعوت می شوند اینها را چه کسی به این برنامه ها هدایت می کند ؟
مگر وظیفه ستاد مدیریت کنترل ویروس کوید ۱۹ غیراز این است و نظارتی براین بخش اطلاع رسانی و ارشاد و هدایت مردم‌ ندارند جای بسیار بسیار تاسف و حتی تالم است که چرا جامعه شریف پزشکی کشور به اشتباهات گفته شده در این برنامه ها توجه و واکنش نشان ندادند.

در مصاحبه ای در شبکه سراسری خبر در پرسش خبرنگار و اینکه بیماران کرونایی در خیابانها می افتند پزشک محترم‌ میگوید: چنین چیزی نداریم و اصلا بیمار کرونایی به زمین نمی افتد جای تاسف است که پزشک مصاحبه کننده که اگر نامش را میدانستم برای کم سوادی او اعلام میکردم‌ نمی داند جایگزینی این ویروس دراعماق ریه هاست و بیمار بدلیل هاپوکسی و خفگی با کاهش اکسیژن خون مواجه و بی حال در خیابان و یا هر مکان دیگری ولو میشود چرا پزشک این نکته ساده را‌ نمی داند.

جناب وزیر بنده از خانواده بازنشسته بهداشتی هستم من پزشک نیستم ولی بدا بحال مردمی که این قبیل افراد پزشک و درمانگر آنها هستند.

جناب وزیر خانم پزشک محترمی در برنامه فرمول یک اعلام میدارد من‌معتقدم باید همه این بیماری را بگیرند دنیا این دیدگاه سرکار علیه را بشنود به ریش جامعه پزشکی نخبه ما خواهد خندید.

جناب وزیر فقط کشور ما دنبال خبرنگاریست که مطلبی را علیه مختلسی درج کند نشر اکاذیب و شماتت و حد و تعزیر.

چرا به این پزشک تذکر و ممنوع المصاحبه و تذکر کتبی داده نشد. وقتی ۷۰درصد جامعه علمی جهانی معتقدند این ویروس ناشناخته و به بشریت حمله شده و محتمل است این ویروس جهش یافته و خارج از کنترل می باشد و بیم آن دارند جنایت علیه بشریت صورت گرفته و برای واکسن و درمان ۶تا ۷ ماه برای تحقیقات علمی زمان لازم است

چطور پزشک محترم دستور همه گیری کلی و اشائه آنرا می دهد اعلان این سخن از زبان یک پزشک در رسانه ملی میدانید یعنی چی؟

گفته بودند رسانه میلی ما باور نمی کردیم یعنی هرکسی هرچی میل و دوست دارد خبرپراکنی کند. جناب وزیر شاید مادر بیماریهای شناخته شده آنفلانزا و سرماخوردگی در صورتیکه بصورت اپیدمیک بروز دهد چنین نظری داشته باشیم آنهم چون‌علائم متظاهر این بیماریها سریع بروز میدهد و افراد میتوانند با حفاظت از خود و با تغذیه مناسب و داروهای تقویتی خود را هم از سرایت و هم مرگ نجات دهند.

جناب وزیر برای کرونا یی که تا دوهفته هیچگونه علائمی در مبتلایان و کاریرها بروز نداده و تنها ویروس بودن آن آنهم بخاطر هم خانواده بودن با سارس و مرس تشخیص داده شده و با توجه به خطر سرایت نامرعی آن چطور خانم دکتر محترم فتوای قتل عام عمومی را صادر می کنند.

چرا بجای اپیدمی کلی هشدار برای پرهیز از تردد و رعایت دستورات ستاد مدیریت کنترل کوید ۱۹ رانمی دهدمگر کشور توان و ظرفیت‌پذیرش اپیدمی کلی را دارد به امار تلفات‌ روزانه در کشور توجه شده روزانه بین ۱۲۰تا ……مرگ در اثر کرونا داریم مگر دستگاه درمان‌جوابگوی حجم بیش از این‌مواردمبتلا را دارد فتوای این پزشک خانم یعنی فاجعه انسانی در کشور و لاقیدی مردم‌که تصور می کنند مثل سرماخوردگی با تقویت وسوپ و‌مایعات براحتی بران غالب خواهند شد جناب وزیر مطمئن هستم در کشور ما به موازین بهداشتی چندان اهمیت داده نمی شود میدانم در مدیریت کلان‌کشور ناسازگاری باشما و همکارانتان و‌اهمال هست مردم را بحال خود وا‌مگزارید بپاس جانباختگان معصوم سلامت به هموطنانمان‌کمک‌کنیم.

پرویز دوید خسروی

خبرنگار بهداشتی۴/بهار نو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.