صفحه یا مطلب مورد نظر شما یافت نشد.

404
پیام تبریک جمعی از اصحاب رسانه مسجدسلیمان به دکتر جباری نماینده منتخب مردم در مجلس؛

شبکه خبری مسجدسلیمان//با اعلام رسمی شورای نگهبان مبنی بر معرفی رضا جباری بعنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، جمعی از اصحاب رسانه مسجدسلیمان طی پیامی انتخاب دکتر جباری نماینده منتخب مردم در مجلس را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح زیر میباشد:

بسمی تعالی

باسلام و تحیات الهی

جناب آقای دکتر رضا جباری

حضور پرشور و حماسه ساز مردم شهرستان های پیام تبریک جمعی از اصحاب رسانه مسجدسلیمان به دکتر جباری نماینده منتخب مردم در مجلس،لالی، اندیکا و هفتکل در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلور ولایتمداری و همبستگی در انسجام ملی بود و نشان داد آرمان های شهروندان حوزه انتخابیه، توسعه پایدار شهری توام با عدالت محوری و عبور از طایفه گرایی است. در همین راستا از درایت شورای محترم نگهبان در صیانت از آرای مردم قانون مدار حوزه انتخابیه کمال تشکر را دارد و بدون شک پیروز اصلی انتخابات مردمی فهیم هستند که یک بار دیگر آگاهی و بصیرت خود را در میدان عمل به اثبات رساندند.
امیدواریم با قدرشناسی از حسن اعتماد مردم دانا و مطالبه گر، فرصت خدمتگزاری و تلاش برای توسعه پایدار و متوازن مناطق حوزه انتخابیه فراهم گردد. مناطقی که سرشار از ظرفیت های انسانی و طبیعی بسیاری بوده و بدون شک تلاش و پیگیری نماینده منتخب با همراهی شهروندان می تواند نتایج مطلوب و قابل توجهی را در پی داشته باشد.
اکنون که سرمایه اعتماد مردمی بعنوان یک امانت گران بها در اختیار حضرتعالی بعنوان خدمتگزار مردم شریف قرار گرفته، موفقیت در انتخابات مجلس را تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت در مسیر دشوار اما شیرین خدمتگزاری را آرزومندیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستاریم.

جمعی از اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان