کد خبر : 9087
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 8:22
-

‌ورود دادستانی به ‌بحران آب‌گرفتگی ‌اهواز / اهمال شهرداری ‌برای جمع‌آوری آب‌های سطحی‌

‌ورود دادستانی به ‌بحران آب‌گرفتگی ‌اهواز / اهمال شهرداری ‌برای جمع‌آوری آب‌های سطحی‌

دادستان مرکز خوزستان با اشاره به تشکیل پرونده کیفری برای مسئله آب‌گرفتگی گفت: در این مدت هیچ اقدام مؤثری برای جمع‌آوری آب‌های سطحی از سوی شهرداری اهواز مشاهده نکردیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، عباس حسینی‌پویا شب گذشته در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار داشت: دادستانی اهواز به‌سبب صیانت از حقوق

دادستان مرکز خوزستان با اشاره به تشکیل پرونده کیفری برای مسئله آب‌گرفتگی گفت: در این مدت هیچ اقدام مؤثری برای جمع‌آوری آب‌های سطحی از سوی شهرداری اهواز مشاهده نکردیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، عباس حسینی‌پویا شب گذشته در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار داشت: دادستانی اهواز به‌سبب صیانت از حقوق عامه و انجام وظایف ذاتی و قانونی خود به‌عنوان مدعی العموم برای دو دستگاه اجرایی شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب اهواز پرونده کیفری تشکیل داده ‌تا مدیران این دو بخش پاسخگوی مشکلات اخیر باشند.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری اهواز در عدم اجرای دفع آب سطحی تصریح کرد: شرکت آبفا اگرچه ایراد زیاد دارد اما در هر صورت یک شبکه‌ای برای دفع فاضلاب دارد و ما در این مدت شاهد تلاش‌هایی از سوی شرکت آبفای اهواز برای لایروبی و حل مشکلات شبکه بودیم و خود من هم در مناطق مختلف حضور داشتم، اما از شهرداری اهواز هیچ اقدامی برای دفع آب‌های سطحی مشاهده نکردیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با اشاره به ماده ۵۵ قانون شهرداری و وظیفه قانونی آن برای جمع‌آوری آب سطحی، تأکید کرد: اگر اهمال و کم‌کاری شهرداری اهواز ثابت شود قطعاً برخورد جدی خواهیم کرد و در این پرونده هیچ مسامحه‌ای در کار نخواهد بود.

حسینی‌پویا با تأکید بر اینکه “این پرونده اصلاً تشریفاتی نیست و کاملاً جدی پیگیر موضوع هستیم” بیان کرد: اخطاریه‌ها برای این دو دستگاه اجرایی ارسال شده است و هر دو ظرف مدت مقرر موظفند حضور یابند و پاسخگو باشند.

انتهای پیام/۳۳۱/ش+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.